در سال جدید چطور کسب و کارمان را رونق دهیم؟

3
دسته بندی : اقتصادی
چهارشنبه ۱۳۹۶/۰۱/۰۲ ۱۸:۵۳
تعداد بازدید : 2094 بار

در سال 96 اکثر ما قصد داریم تا سالی پرکار و البته پر سود را شروع کنیم، حال لیموسبز قصد دارد چند نکته را به شما یادآور شود تا بتوانید کسب و کاری پررونق تر و جذاب تر برای خود داشته باشید.

 

این را به یاد داشته باشید که اکنون سال نو شده، و باید به علاوه نو کردن سال بسیاری از رفتارها و عادات بد را کنار بگذاریم، فراموش نکنید در اولین قدم سعی کنید خوشرویی و مصمم بودن در کارتان را به هیچ وجه فراموش نکنید.

اولین قدم:همین الان شروع کنید!

از همین امروز و همین الان شروع کنید برای کارهایتان برنامه ریزی داشته باشید، یکی از دلایلی که بسیاری از ما در طول روز کاری با مشکل مواجه میشویم، نبود یک برنامه اساسی برای روزمرگیمان است، سعی کنید از همین حالا با خود تمرین کنید هیچوقت کار امروزتان را به فردا موکول نکنید، به یاد داشته باشید همین قدم های کوچک تاثیر بسزایی در رسیدن شما به اهدافتان خواهد داشت.

دومین قدم:بدانید که چه کاری انجام میدهید

این را به یاد داشته باشید که در هرکاری که قدم برمی دارید، سعی کنید وظیفه تان را از تمامی جهات بشناسید. همین کار باعث میشود تا متوجه باشید که چه کاری دارید انجام میدهید، بعلاوه به خاطر داشته باشید هدفتان هیچگاه نباید تنها به کارتان و یا حوزه کاریتان محدود شود، همچنین سعی کنید هدف خود را به درستی و عاقلانه تنظیم کنید.

سومین قدم:بهترین راه را تشخیص دهید

بعد از تنظیم هدفتان، مسیرهایی که از طریق آن میتوانید به هدفتان برسید را مشخص کنید و بهترین مسیر را اناتخاب کنید، به یاد داشته باشید همیشه آسانترین مسیر بهترین نیست، گاهی باید از سنگلاخ عبور کنید تا بتوانید به قله برسید.

چهارمین قدم:مثبت اندیشی را فراموش نکنید

مثبت اندیشی، یکی از مهم ترین قدم ها برای رسیدن به هدفتان است، همیشه سعی کنید به اتفاق های دور و برتان به صورت مثبت نگاه کنید و حیطه رویاپردازیتان را بزرگ کنید، فراموش نکنید هدف شما همان رویای شماست که برای رسیدن به آن در تلاش هستید.

پنجمین قدم:اشتباهات را بپذیرید

به یاد داشته باشید همیشه افزاد موفق و شجاع، اشتباه های خود را قبول میکنند. همین که اشتباه خود را قبول میکنید باعث میشود تا در ناخودآگاه ذهنتان این اشتباه را به خاطر بسپارید و از تکرار آن جلوگیری کنید.

ششمین قدم:گوش به فرمان مدیرتان باشید

یکی از دلایل پیشرفت افراد و موسسات موفق، درست گوش دادن و درست اجرا کردن فرمان مافوق میباشد، هیچگاه از یاد نبرید که مدیر شما همیشه به صلاح شما و کارتان عمل میکند، پس بدون چون و چرا دستور مدیرتان را اجرا کنید.

هفتمین قدم:حاشیه سازی نکنید.

 

محل کار شما، محل پیشرفت و تلقی شماست. سعی کنید هدفتان را با دوری از حاشیه، غیبت و بدگویی از همکارانتان همواره در راس ذهن خود زنده نگه دارید.

فراموش نکنید که هر روز، روزی برای پیشرفت شماست، سعی کنید از روزتان به بهترین نحو ممکن استفاده کنید.

براي دريافت اخبار جديد با ليمو سبز همراه باشيد.

دیدگاه کاربران

جهت ثبت نظر لطفا
وارد شوید.