شیائومی، اسمارت فون جدید عرضه میکند

0
دسته بندی : موبایل
یکشنبه ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ ۰۹:۲۰
تعداد بازدید : 10329 بار

شیائومی یک کمپانی تازه کار است. برندی جدید که به خودی خود یکی از عجایب 2016 به شمار میرود، احتمالاً شما نیز اسم این کمپانی را شنیده اید.

این شرکت در سال پیش گوشی با نام "Mi MIX" روانه بازار کرد که صد البته نیز این موبایل، فروشی موفقیت آمیز داشته است. این اسمارت فون به نمایشگری که تقریبا تمامی سطح پنل جلویی را در بر گرفته، مجهز شده است. خبر جالب این است که طبق شواهد مربوطه، ممکن است نسخه ی تازه ای از این گوشی که با رم 8 گیگابایت و چیپ سخت افزاری اسنپدراگون835 تجهیز شده، در راه بازار باشد.

حتما شما هم از مقدار کم فضای رم آن تعجب کردید! اسمارت فون های دیگر هم اکنون روز به روز در چنین زمینه هایی قوی تر میشوند، اما این کمپانی ظاهرا میخواهد دستورالعملی منحصر بفرد را در پیش گیرد. قبل از این نیز شاهد شایعاتی در خصوص نسل جدید اسمارت فون شیائومی بوده ایم و اینکه حاشیه های این اسمارت فون در نسلی بعد خود، جایشان را به صفحه نمایشگر گوشی خواهند داد.

با وجود این ویژگی ها"Mi MIX2" اولین گوشی هوشمندی خواهد بود که با حافظه بسیار کم یعنی تنها 8گیگابایت روانه بازار میشود. علاوه بر تمامی اینها، شایعاتی مبنی بر نسخه های مختلفی از این گوشی با میزان رم و حافظه های داخلی مختلف در معرض خرید کاربران قرار خواهد گرفت، با وجود کیفیت قابل قبول نسخه قبلی این گوشی، انتظار میرود در این نسخه همچنان نمایشگر(6.4 اینچ) و همچنین سنسور دوربین های اصلی و سلفی(به ترتیب 16 و 13 مگاپیکسل) نسبت به نسل قبل بدون تغییر باقی بمانند.

البته باید این را در نظر داشته باشید که هیچکدام از این اطلاعات هنوز به طور رسمی تایید نشده اند، جالب است بدانید که صفحه مورد نظر مرتبط با گوشی مذکور نیز به سرعت از سایت "GearBest"  حذف شده است. بنابراین نمیتوان با اطمینان خاطر از برنامه های این کمپانی در خصوص نسخه جدید گوشی می میکس حرفی به میان آورد.

براي دريافت اخبار جديد با ليمو سبز همراه باشيد.

 

دیدگاه کاربران

جهت ثبت نظر لطفا
وارد شوید.