آیا به اندازه ای که کار میکنید دستمزد می گیرید؟

0
دسته بندی : اقتصادی
پنجشنبه ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ ۱۵:۰۰
تعداد بازدید : 2163 بار

این روزها که تمامی افراد از وضع اقتصادی و درآمدشان گله مند هستند، این سوال برای افراد پیش می آید که آیا به اندازه ای که کار میکنید دستمزد می گیرید؟

بسیاری از افراد در همان لحظه اول با قاطعیت جوابشان مشخص است: نه! به اندازه ای که زحمت میکشیم و کار می کنیم دستمزد به ما نمیدهند. قرار است دقیقاً ما روش های افزایش و بالا بردن دستمزدتان را برایتان توضیح دهیم، اگر مدت زمان زیادی در اداره ای و یا شرکتی مشغول به کار کردن هستید و دستمزدتان در طول این مدت تغییری نکرده است. قطعاً شما فرصت های زیادی را برای کسب دستمزد بیشتر از دست داده اید.

یکی از روش هایی که میتواند به شما کمک کند، مشورت کردن میباشد. اگرچه که ممکن است صحبت در مورد حقوقتان با دیگران به نظر شما امری ناخوشایند باشد، اما این را در نظر داشته باشید که میتواند از دوستانی کمک بگیرید که هم اکنون در جایگاه مالی بسیار خوبی به سر میبرند، اما تا چند وقت پیش جایگاهی مشابه جایگاه شما را در شرکتتان و یا شرکت رقیب داشته اند. توجه کنید که مشورت گرفتن از این افراد میتواند شما را در راستای رسیدن به هدفتان یعنی حقوق تان کمک کند.

آیا واقعاً کارمند مفیدی برای شرکتتان هستید؟ درست است که شما زمان مشخصی را برای کار کردن میگذارید، با تمامی سختی های کار کنار می آیید و...، اما آیا واقعاً شما باعث رشد شرکتتان میشوید؟ این سوالی است که باید صادقانه از خود بپرسید.

ممکن است یکی ازعواملی که باعث ثابت ماندن حقوق شما شده باشد، این قضیه است. سعی کنید با کارهای مثبتی که انجام میدهید خودتان را در چشم مدیرتان به عنوان یک فرد مسئولیت پذیر و موفق تلقی کنید و نتیجه اش حتماً شما را شگفت زده خواهد کرد و حقوق تان بدون رشد باقی نخواهد ماند. با تمامی این تفاسیر در نظر داشته باشید که این موفقیت های کاری تنها به خود شما و تغییراتی که در شما اعمال میشود بستگی دارد.

براي دريافت اخبار جديد با ليمو سبز همراه باشيد.

دیدگاه کاربران

جهت ثبت نظر لطفا
وارد شوید.