فبلت شیائومی به زودی به بازار عرضه خواهد شد

0
دسته بندی : موبایل
دوشنبه ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ ۰۰:۲۰
تعداد بازدید : 9758 بار

شیائومی، قصد دارد تا فبلت خود را با نام می مکس 2 به بازار عرضه نماید، بزودی باید شاهد حضور فبلت شیائومی در بین کاربران باشیم.

همانطور که میدانید، شیائومی توانست با نسل قبلی این اسمارت فون فروش نسبتاً خوبی را تجربه نماید. اما باید دید که فبلت شیائومی هم اکنون چه در چنته دارد؟

جالب است بدانید که این کمپانی تا امروز توانسته با تولید گوشی های میان رده و البته با قیمت بسیار مناسب، طرفداران خوبی را برای خود پیدا کند. برای مثال Mi6 شیائومی که یک گوشی بسیار زیبا و در حین حال قوی از نظر سخت افزاری میباشد. تنها با قیمت 360 دلار به بازار عرضه شد. حال، شیائومی میخواهد دوباره هواداران خود را به وجد آورد. اگر دقت کرده باشید باطری های اسمارت فون ها یکی از معدود وسایل به کار رفته در گوشی های هوشمند هستند که هنوز هیچ تغییر خاصی در آنها به وجود نیامده است. اما باید گفت که اینبار شیائومی به هوادارانش قول باطری غول آسای 5000 میلی آمپر بر ساعت را داده است.

این را باید در نظر داشت که این فبلت تنها بازارهای آسیایی را هدف قرار خواهد داد و خبری از آن در کشورهای اروپایی و آمریکا نخواهد بود. خبر خوب برای طرفداران این کمپانی این است که فبلت شیائومی به احتمال زیاد با نمایشگر 6.44 اینچی، لقب بزرگترین فبلت در سال 2017 را از آن خود کند.

می مکس 2 قرار است در تاریخ 25 مه (4 خرداد ماه) معرفی شود و در همین روز، شاهد رونمایی رسمی و انتشار مشخصات کامل سخت افزاری دستگاه نیز خواهیم بود. در نهایت گفتنی است که میان رده تازه شیائومی، قطعاً یکی از مورد انتظارترین موبایل های هوشمند سال جاری میلادی به شمار می رود و باید دید که کمپانی چینی چه قیمتی برای آن در نظر خواهد گرفت.

باید دید که این شرکت چینی قرار است چه برنامه ریزی هایی برای تصاحب بازارهای آسیایی را پیاده سازی کند.

براي دريافت اخبار جديد با ليمو سبز همراه باشيد.

دیدگاه کاربران

جهت ثبت نظر لطفا
وارد شوید.