کنسول بازی Nintendo switch در راه موفقیت

0
دسته بندی : تکنولوژی
دوشنبه ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ ۰۹:۳۰
تعداد بازدید : 2924 بار

همانطور که میدانید، نینتدو Nintendo یکی از تازه واردان صنعت گیم و کنسول سازی میباشد و باید گفت که این کمپانی توانسته تا اینجای کار، موفقیت های خوبی را کسب کند.

یک خبر خوب برای گیمورها و طرفداران نینتدو Nintendo این است که کنسول این شرکت که سوییچ نام دارد، توانسته تا برای دومین ماه پیاپی، لقب پرفروش ترین کنسول آمریکا را از آن خود کند. نینتدو Nintendo به تازگی قبل از ارائه کامل گزارش خود در رابطه با فروش سخت افزارها و نرم افزارهایش، اعلام نموده که کنسول هیبریدی سوییچ switch توانسته بار دیگر پرفروش ترین کنسول در آمریکا باشد.

باید گفت که قطعا این خبر میتواند برای Nintendo switch، هواداران و گیمورها بسیار امید بخش باشد، چرا که این کمپانی در واقع با شرکت هایی مانند سونی و مایکروسافت رقابت میکند و این موفقیت قدم بسیار بزرگی برای نینتدو محسوب میشود. به گفته گروه NPD، که به صورت اختصاصی به ارائه آمار مربوط به بازار ایالات متحده می پردازد، نینتندو سوییچ Nintendo switch بیش از 280 هزار واحد، و خانواده کنسول های دستی 3DS بیش از 68 هزار واحد طی ماه آوریل فروخته اند. مجموع فروش این کنسول ها، تقریباً نیمی از فروش کل سخت افزارهای گیمینگ را به خود اختصاص داده است.

ناگفته نماند که نینتدو تنها بر روی فروش کنسول خود مانور نداده و در فروش بازی هایی مانند Mario Kart 8 Deluxe  توانسته فروش خوبی را تجربه کند. نینتدو توانسته تنها 460 هزار نسخه فیزیکی از این بازی را به فروش برساند. بازی شایسته The Legend of Zelda: Breath of the Wild هم سومین بازی ویدیویی پر فروش ماه آوریل بوده است که با توجه به بازخورد منتقدین و مخاطبان نسبت به آن، به هیچ وجه دور از ذهن نبود. نینتندو می گوید دو بازی «1-2-سوییچ» و «Snipperclips - Cut it out, together» هم فروش خوبی را طی ماه آوریل پشت سر گذاشته اند اما آمار دقیقی ارائه نکرده است.

باید گفت که Nintendo switch میتواند در سال جاری با همین روند رشد خوبی را در پیش گیرد.

براي دريافت اخبار جديد با ليمو سبز همراه باشيد.

دیدگاه کاربران

جهت ثبت نظر لطفا
وارد شوید.