بیت کوین، محبوب ترین پول دیجیتالی دنیا!

0
دسته بندی : تکنولوژی
جمعه ۱۳۹۶/۰۳/۰۵ ۰۱:۳۰
تعداد بازدید : 2375 بار

شاید شما هم مثل بسیاری دیگر با بیت کوین آشنایی داشته باشید، بیت کوین در واقع یک واحد پول دیجیتالی میباشد که بسیاری از کاربران اینترنت از آن استفاده میکنند.

باید گفت که ارزش پول بیت کویین در طی سال های اخیر به طرز غیرقابل باوری افزایش پیدا کرده است. به طوری که اگر شما 7 سال پیش چیزی در حدود هزار دلار بیت کوین میخردید، هم اکنون سرمایه ای 35 میلیون دلاری را در دست داشتید. جالب تر از آن این است که امروزه بسیاری از کاربران اینترنی که از داشتن مستر کارت (Master Card) یا همان کارت اعتباری بین المللی محروم هستند، میتوانند با استفاده از واحد پولی بیت کویین اقدام به خرید و فروش در فضای مجازی نمایند.

باید گفت که رشد بیت کوین از آغاز کار او رشد غیرقابل تصوری میباشد. در ابتدای کار، این پول دیجیتال هر یک سکه بیت کوین را چیزی در حدود 2483 دلار معامله میشد که این رقم تا امروز به چیزی در حدود 2700 دلار افزایش یافته است که باید گفت، این رشد قطعا رشد رکورد شکنی در نوع خود میباشد.

البته باید گفت که دلیل رشد این واحد دیجیتالی (بیت کویین) به طور دقیق مشخص نیست اما تحلیلگران حوزه اقتصادی برای آن تحلیل های متفاوتی را ارائه نموده اند. برخی از تحلیلگران فکر می کنند که ارزش بیت کوین به خاطر بی ثباتی اقتصادی در کشورهایی مانند روسیه، نیجریه و کره جنوبی در حال افزایش است. از طرف دیگر، جف جان رابرتز از نشریه Fortune می گوید که محبوبیت بیت کوین میان عامه مردم سبب گشته تا سرمایه گذاران، سرمایه بیشتری را به این واحد مالی تزریق کنند.

در هرصورت باید گفت که بیت کویین رشد بسیار عالی را تا به کنون به خود دیده است و همین نظر سرمایه گذاران را به خود جلب نموده است. تعجب میکنید اگر بدانید که امروز ارزش بیت کوین اش به بیش از 35 میلیون دلار رسیده است.

براي دريافت اخبار جديد با ليمو سبز همراه باشيد.

دیدگاه کاربران

جهت ثبت نظر لطفا
وارد شوید.