امکان مشاهده استوری اینستاگرام در کامپیوتر

5
دسته بندی : تکنولوژی
پنجشنبه ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ ۲۰:۰۰
تعداد بازدید : 1889 بار

اینستاگرام هم اکنون یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی موجود است که توسط شرکت فیسبوک خریداری شده و روز به روز به تعداد کاربران فعال آن افزوده می‌شود.

امکان مشاهده استوری اینستاگرام در کامپیوتر

اینستاگرام مدتی است که  با قابلیت جدیدی همراه شده که آن را استوری اینستاگرام (Instagram Stories) نامگذاری کرده است. اینستاگرام در بین ما ایرانی‌ها هم از محبوبیت خاصی برخوردار بوده و کاربران ایرانی در این شبکه اجتماعی بسیار فعال هستند.

با این قابلیت کاربر می‌تواند مجموعه‌ای از عکس‌های مورد نظر خود را با تاریخ انقضای 24 ساعته ارسال کند. درحال حاضر امکان مشاهده استوری درموتورهای جستجوی اینترنتی در یارانه بدون استفاده از اپلیکیشن نصب شده آن در موبایل برای کاربران برقرار گردیده است .

اینستاگرام با ایجاد قابلیت امکان مشاهده استوری اینستاگرام در کامپیوتر برای کاربران خود درصدد جلب هرچه بیشتر رضایت آن ها می باشد. با ایجاد این امکان دیگر تفاوت چندانی بین اینستاگرام موبایل و اینستاگرام رایانه باقی نمانده است.

امکان مشاهده استوری اینستاگرام در کامپیوتر

به گفته مدیر عامل اینستاگرام، قابلیت استوری در این برنامه خیلی زود تبدیل به یکی از محبوب ترین تجربه های کاربران در فضای مجازی شد. در حال حاضر روزانه بالغ بر 250 میلیون کاربر از این قابلیت استفاده می کنند. بنابر این امکان مشاهده استوری در مرورگرهای اینترنتی رایانه‌ها، خبر خوشی برای بسیاری از کاربران خواهد بود.

اینستاگرام همچنین خبر داد که بزودی امکان بارگذاری یا آپلود استوری از طریق مرورگرهای اینترنتی (دسکتاپ) را مهیا خواهد کرد.

براي دريافت اخبار جديد با ليمو سبز همراه باشيد.

دیدگاه کاربران

جهت ثبت نظر لطفا
وارد شوید.