با این نوشیدنی دیگر نیاز به آرایش ندارید

0
دسته بندی : علمی
یکشنبه ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ ۱۰:۰۰
تعداد بازدید : 1744 بار

با مصرف روزانه یک یا چند لیوان شیر بادام دیگر نیازی به آرایش نخواهید داشت.

با این نوشیدنی دیگر نیاز به آرایش ندارید

مصرف روزانه شیربادام برای بهبود بیماران عصبی، افسرده و نگران بسیار مفید است و ناراحتی های پوستی و کبدی و کسالت و فراموشی را از بین می برد و برای تمرکز و فکر مفید است.

طرز تهیه شیر بادام :

50 گرم مغز بادام خام در آب جوش خیسانده شود سپس پوست آن را بگیرید و همراه با 3 قاشق غذاخوری عسل و 4 لیوان آب سرد در مخلوط کن به مدت 5 دقیقه مخلوط کنید و یک لیوان از این شیر را در عرض 3 دقیقه مصرف کنید.

توجه داشته باشید که غذاهای امروزی ویتامین ها و کلسیم های لازم برای بدن را به خوبی تامین نمی کنند لذا بدن جنین در مادران باردار نیاز به مقادیر زیادی کلسیم دارد که اگر به اندازه کافی در بدن مادر کلسیم نباشد این کلسیم از دندان های مادر تامین می شود و مادران باردار اغلب احساس دندان درد می کنند بنابراین این نوشیدنی شیر بادام به شدت توصیه می شود چراکه کلسیم فراوانی دارد.

با این نوشیدنی دیگر نیاز به آرایش ندارید

بادام سرشار از کلسیم، مواد ریز مغذی، مفید برای استخوان بندی و پوکی استخوان و مفید برای حافظه و نیز آرام بخش و برای خانم ها درزمان شیردهی شیرافزاست.

توصیه می شود خانم های شیرده و باردار روزی دو لیوان شیربادام میل کنید یک لیوان صبح و یک لیوان شب تا کلسیم موردنیاز بدنشان تامین گردد.

*باید بدانید این نوشیدنی فاقد شیرخوراکی می باشد ولی رنگ آن همانند شیر سفید است.

*حال اگر به ترکیبات شیربادام موز هم اضافه شود بهترین نوشیدنی برای زیبایی خواهد بود.

 براي دريافت اخبار جديد با ليمو سبز همراه باشيد.

دیدگاه کاربران

جهت ثبت نظر لطفا
وارد شوید.