زندگی با سرعت

0
دسته بندی : تکنولوژی
شنبه ۱۳۹۶/۱۱/۲۸ ۱۰:۰۰
تعداد بازدید : 415 بار

امروزه با گسترش تکنولوژی و فناوری زندگی سریع تری را تجربه می کنیم ولی آیا با وجود این سرعت بهتر هم زندگی می کنیم ؟

زندگی  با سرعت

1. مردم در شهر های مختلف جهان 10 درصد سریع تر نسبت به مردم 20 سال گذشته قدم بر می دارند. سنگاپور یکی از مراکز تجاری جهان در بالاترین مرتبه برای تندروندگان است.

2. در ایالات متحده آمریکا یک کتاب تحت عنوان « داستان های یک دقیقه ای دروقت خواب » برای کودکان منتشر شده است. این داستان ها خلاصه شده ی داستان های کلاسیک می باشند، به ویژه برای والدینی که بسیار پر مشغله اند و وقت کافی ندارند تا برای کودکان خودهنگام خواب قصه بگویند.

3. مردم نسبت به گذشته صبور وشکیبا نیستند، اگر بیشتر از 15 ثانیه برای رسیدن آسانسور طول بکشد، مردم حوصله و صبر آن را ندارند چراکه فکر می کنند وقتشان تلف شده است. این درست مثل این است که صفحه وبسایت یا هر صفحه ای در در اینترنت باز می کنیم به سرعت باز نمی شود.

زندگی  با سرعت

4. ارتباطات نوشتاری در اینترنت کوتاه و کوتاه تر می شود و از مخفف ها بسیار استفاده می گردد مانند NP( NO PROBLEM) ، توییتر فقط به شما این امکان را می دهد تا 140 کلمه تایپ کنید و شبکه های اجتماعی جدیدتر این تعداد را به حداقل 10 واژه رسانده اند.

 5. حتی در اوقات بیکاری و فراغت خود نیز تمایل داریم که کارهایمان را سریع انجام دهیم. بیست سال پیش هنگامی که مردم به گالری های هنری می رفتند، هر عکسی را تماشا می کردند درحالی که امروزه شاید فقط سه ثانیه به تماشای هریک از آن ها اختصاص دهند.

6. اتومبیل ما سریع تر شده ولی ترافیک زیاد شده است بنابراین ما آهسته تر رانندگی می کنیم. متوسط سرعت خودروهای شهر نیویورک 9.3 مایل بر ساعت است. ما وقت بیشتری را امروزه در ماشین خود صرف می کنیم و استرس داریم چرا که نگران آن هستیم که به موقع سر قرارهایمان برسیم.

براي دريافت اخبار جديد با وبلاگ ليمو سبز همراه باشيد.

 

دیدگاه کاربران

جهت ثبت نظر لطفا
وارد شوید.