کارت حافظ متناسب با انواع گوشی را بشناسیم

0
دسته بندی : موبایل
دوشنبه ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ ۱۶:۰۲
تعداد بازدید : 22245 بار

اغلب ما معمولا در هنگام انتخاب اسمارت فون،تبلت و یا هر نوع دستگاهی از این قبیل حافظه ی داخلی آن برایمان اهمیت بسیاری دارد، اگر از آن دسته  کاربرانی هستید که تمایل به نصب یک حافظه خارجی بر روی دستگاه خود دارید، باید این را بدانید که کدام کارت حافظه برای دستگاه شما مناسب تر است که در ادامه مطلب به آن میپردازیم.

باید گفت برای کاربرانی که احتیاج به فضای اضافه برای دستگاه خود دارند، کارت MicroSD انتخاب خوبی خواهد بود، ما قصد داریم تا نکاتی را برای شما در هنگام خرید این کارت حافظه ها نقل،  و چند نوع از بهترین های این ابزار را معرفی کنیم.

برای خیلی از کاربران اتفاق افتاده که درهنگام استفاده از تلفن و یا تبلت خود، با کمبود فضا مواجه شوند و قطعا به دنبال راهی برای حل این مشکل میگردید، متاسفانه باید این را در نظر داشته باشید که بسیاری از موبایل ها و یا تبلت ها از کارت حافظه پشتیبانی نمیکنند، اگر صاحب اسمارت فون و یا آیپد اپل هستید باید گفت که نمیتوانید از این ابزار استفاده کنید اما بیشتر دستگاه های اندروی، برخی اسمارت فون ها با سیستم عامل ویندوزفون و همچنین برند بلک بری قابلیت استفاده از این کارت را دارا هستند.

اول از همه برای اینکه مطمئن شوید دستگاهتان چنین قابلیتی دارد یا نه، ابتدا باید مشخصات دستگاه را بر روی وب سایت سازنده محصولی که در دست شماست، چک کنید، راه ساده تر آن این است که به دنبال درگاه این کارت در گوشی خود بگردید، در گوشی های جدید نیز این درگاه با محفظه سیم کارت دستگاه ادغام شده است.

باید بدانید نکاتی  که در هنگام خرید این کارت ها باید در نظر داشته باشید عبارتند از مشخصه کارت، قیمت و ظرفیت آن، اما یکی از مهم ترین نکات خرید این کارت ها این است که ابتدا باید اطمینان حاصل کنید که دستگاه شما از آن پشتیبانی میکند. لازم به ذکر است که تنها تفاوت های این کارت ها در ظرفیت ذخیره سازی آنهاست. کارت های SDHC از 3 تا 32 گیگابایت حافظه را دارا هستند و همچنین کارت های SDXC نیز از 32 تا 256 گیگابایت قابلیت ذخیره سازی دارند.

همواره توجه داشته باشید که به فروشگاهی که از آن این کارت را میخرید اطمینان حاصل کنید و همچنین شرایط گارانتی کارت مورد نظر را چک کنید، اگر از سایت هایی نظیر آمازون و یاEbay خرید میکنید میتوانید از نظرات خریداران محصول مورد نظر استفاده کنید و البته مراقب کارت های تقلبی باشید، چرا که تشخیص کارت تقلبی با اصلی بسیار مشکل میباشد.

براي دريافت اخبار جديد با ليمو سبز همراه باشيد.

دیدگاه کاربران

جهت ثبت نظر لطفا
وارد شوید.