راه حل مشکل باز نشدن عکس و فیلم تلگرام

0
دسته بندی : موبایل
پنجشنبه ۱۳۹۶/۰۴/۲۹ ۱۸:۰۰
تعداد بازدید : 7968 بار

تلگرام Telegram پر مخاطب ترین شبکه پیام رسان در ایران است، بدلیل انتقال حجم زیادی از داده ها گاهاً کاربران دچار مشکلاتی از جمله ناتوانی در باز کردن عکس و فیلم های ارسالی می شوند.

telegram

در تلگرام روزانه حجم بالایی از پیام، عکس، فیلم و پیام های صوتی از گروهها، کانال ها و چت های خصوصی منتقل می شوند و این موضوع باعث پرشدن حافظه داخلی دستگاه شما خواهد شد.

حافظه داخلی دستگاه شما حجم مشخصی از اطلاعات را می تواند ذخیره کند بنابراین با پر شدن حافظه اطلاعات جدید حتی در صورت دانلود نیز به همان حالت قبل باقی خواهند ماند و نمایش داده نمی شوند. برای حل مشکل باز نشدن عکس‌ها، فیلم‌ها و دیگر فایل‌ها در تلگرام باید سراغ حافظه داخلی خود بروید و فضای خالی لازم را برای دیتا‌ی تلگرام ایجاد کنید.

شما می توانید برای راه حل مشکل باز نشدن عکس و فیلم تلگرام از روش زیر استفاده کنید:

1- تلگرام خود را به آخرین ورژن آپدیت کنید.

2- یک برنامه فایل منیجر باز کنید.

3- وارد حافظه داخلی گوشی شوید و از آن‌جا پوشه Telegram را پیدا کنید.

4- فولدر Telegram را به‌ طور کامل پاک کنید. با انجام این کار تمامی فایل‌ هایی که دانلود کرده‌اید در تلگرام پاک خواهند شد. البته فایل‌ هایی که آن‌ ها را دانلود و بعد ذخیره کرده‌اید، در پوشه دانلود امن می‌ مانند.

5- در پایان تلگرام را اجرا کنید. در این حالت باید به راحتی قادر به دانلود فایل‌ های جدید باشید.

این روش یکی از کاربردی ترین روش های پاک کردن حافظه برای اپلیکیشن تلگرام است، اما اگر بعد از انجام این کار هنوز هم نمی توانید عکس ها و فیلم ها را در تلگرام باز کنید بهتر است روش زیر را نیز اجرا کنید.

1- وارد منوی تنظیمات تلگرام شوید.

clear-cach-telegram-1

2- با باز شدن صفحه جدید، وارد بخش Storage شوید. (ممکن است برای برخی مدل‌ها این منو وجود نداشته باشد و به طور مستقیم به تنظیمات دسترسی داشته باشید.)

clear-cach-telegram-2

3- در صفحه باز شده تا محاسبه حافظه دریافتی صبر کنید.

clear-cach-telegram-3

4- بعد از آن دکمه Clear Cach را بزنید.

clear-cach-telegram-4

اگر باز هم مشکل باز نشدن عکس وفیلم در تلگرام برای شما حل نشده است بهتر است تلگرام را به صورت کلی یک بار از گوشی خود پاک کنید و مجدداً آن را نصب کنید.

براي دريافت اخبار جديد با ليمو سبز همراه باشيد.

 

 

دیدگاه کاربران

جهت ثبت نظر لطفا
وارد شوید.