آنتی ویروس نود 32

0
دسته بندی : تکنولوژی
یکشنبه ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ ۰۵:۳۰
تعداد بازدید : 1386 بار

آخرین نسل از آنتی ویروس نود 32 (Eset NOD 32 Antivirus) اسکنر فوق حرفه ای و سریع با تنظیمات پیشرفته و سطح امنیتی بسیار بالا با تکیه بر هوش مصنوعی و استفاده از کمترین منابع سیستمی به بازار عرضه شده است.

آنتی ویروس نود 32

آنتی ویروس نود 32

یکی از آنتی ویروس های رایج و معروف در بین کاربران نود32 میباشد که بسیاری از کاربران از این آنتی ویروس استفاده میکنند.
این آنتی ویروس به چند علت محبوبیت خاصی را در بین کاربران دارد، اولین دلیل محبوبیت آن سبکی آن است که منابع سیستم را نسبت به دیگر آنتی ویروس ها کمتر درگیر میکند.
دلیل دومی که این آنتی ویروس را محبوب ساخته، دارا بودن یک فایروال هوشمند است که ترافیک دریافتی و ارسالی را کاملا کنترل مینماید و از نفوذ هکر ها به سیستم جلوگیری میکند و دلیل دیگر دارا بودن گزینه Gamer Mode است که در زمان اجرای بازی با سیستم بتوانید آنتی ویروس را بخواب ببرید تا بدون مشکل به بازی خود بپردازید.

نکات برجسته و کلیدی:

  • ESET Live Grid: اسکنر ابری جدیدترین تکنولوژی ارائه توسط شرکت "ESET" بوده و بصورت یک گارد امنیتی قدرتمند کلیه تهدیدات امنیتی موجود در فضای اینترنت را شناسایی نموده و از آلوده شدن رایانه کاربر جلوگیری به عمل می آورد.
  • Gamer Mode: قابلیت به تعویق انداختن فعالیتهای نرم افزار ضد ویروس از قبیل پنجره های هشدار، به روز رسانی، وظایف تعریف شده (Scheduled) و ... به منظور صرفه جویی در منابع سیستم در هنگام نیاز کاربر به تمرکز و استفاده از حالت تمام صفحه مانند انجام بازی و یا قرارگیری در جلسات آنلاین.
  • Energy Saving Mode: شناسایی خودکار میزان شارژ باقی مانده باطری رایانه های همراه و به تعویق انداختن وظایف تعریف شده (Scheduled) و یا دریافت فایل های روزآمدی حجیم در صورت عدم وجود شارژ کافی.
  • Smart Detection: شناسایی هوشمند و حفاظت از رایانه در مقابل بدافزارهای مخرب ناشناخته توسط تکنولوژی پیشرفته هوش مصنوعی.
  • Enhanced Media Control: اسکن خودکار کلیه حافظه های فلش، کارتهای حافظه، و دیسکهای نوری و قابلیت مسدود کردن آنها با توجه به کارخانه سازنده، ظرفیت و سایر خصوصیات.
  • Advanced HIPS Functionality: زیر نظر گرفتن رفتار های سیستم از قبیل: رجیستری های سیستم عامل، فرآیندهای در حال اجرا، برنامه های اجرا شده و ... به منظور افزایش ضریب امنیتی رایانه.
  • Light Footprint:استفاده از حداقل منابع سیستمی جهت افزایش راندمان و بازدهی و عدم ایجاد سربار در عملکرد سیستم.

آنتی ویروس نود 32

شرکت "ESET" با پشتوانه بیش از 20 سال تجربه در زمینه طراحی و مهندسی نرم افزارهای امنیتی محصولات قدرتمندی را برای حفاظت از رایانه ها ارائه نموده است: بالاترین میزان عملکرد - ایجاد حفاظت کامل و یکپارچه با بالاترین سرعت و کمترین استفاده از منابع سیستمی و عدم ایجاد سربار در عملکرد سیستم.

هوش مصنوعی: گارد حفاظتی قدرتمند و مجهز به فنآوری هوش مصنوعی منحصر به فرد در آنتی ویروس نود 32 جهت شناسایی بدافزارها و کدهای مخرب ناشناخته. کاربری آسان - استفاده از رابط گرافیکی قابل فهم و ساده و کاهش پنجره های هشدار به منظور صرفه جویی در زمان کاربر و افزایش راندمان سیستم.

براي دريافت اخبار جديد با وبلاگ ليمو سبز همراه باشيد.

دیدگاه کاربران

جهت ثبت نظر لطفا
وارد شوید.