صفحه نمایش OLED آیفون ۸ تغییری شگفت انگیز!

0
دسته بندی : موبایل
سه شنبه ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ ۱۵:۳۷
تعداد بازدید : 23555 بار

 بالاخره پس از یکنواحتی های مکرر در سری های آیفون 6 و بالاتر این بار دوستداران آیفون شاهد تغییر بسیار شگفت انگیزی خواهند بود. صفحه نمایش این برند تغییرات نوآورانه ای را وارد عرصه رقابت خواهد کرد.

گوشی های آیفون طرفداران بسیاری در سطح جهان دارد که همگی به دنبال تغییرات بسیار و پیشگام در صنعت گوشی های هوشمند از این کمپانی معتبر هستند اما چند وقتی هست که این انتظارات به نتیجه نرسیده و شاهد تغییرات اندکی در سری های آیفون هستیم. این تغییر در حوزه ساخت صفحه نمایش OLED آیفون ۸ خواهد بود که مطمئینا بر روی قیمت آن بی تاثیر نخواهد بود! بنا به گزارشات رسیده از منابع مختلف صفحه نمایش آیفون ۸ مشابه با صفحه نمایش Edgeless بوده و فوق العاده باریک می باشد. این سری از آیفون به دنبال بهتر کردن کیفیت و نیز کمیت تلفن های هوشمند بوده و اضافات دور گوشی را حذف کرده بطوریکه شما فقط با صفحه گوشی تان در ارتباط خواهید بود و تمامی سنسورها به نحوی طراحی شده که بیشتر کارآیی را داشته باشند در عین حال که تمام آن ها در پشت صفحه نمایش شما پنهان شده اند.


صفحه نمایش OLED در مقایسه با صفحات LCD بسیار نازک بوده و رنگ های آن با وضوح بیشتر و کیفیت بهتر به نمایش گذاشته می شود. دوستداران آیفون منتظر تغییرات هیجان انگیزی در سری جدید این گوشی باشند، اما این تغییرات ذکر شده فقط در ظاهر آیفون است این در حالیست که باید شاهد تغییرات بسیاری در سیستم عامل و سایر قسمت های گوشی نیز باشیم. شرکت اپل باید تغییرات گوشی های هوشمند خود را هم ردیف با خواسته های کاربرانش جلو ببرد تا باعث رضایت آنها شود.

 

دیدگاه کاربران

جهت ثبت نظر لطفا
وارد شوید.