تبلت هواوی M3 Lite 10

0
دسته بندی : موبایل
پنجشنبه ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ ۱۳:۰۰
تعداد بازدید : 9487 بار

هواوی Huawei برندی تازه نفس و در عین حال موفق در جامعه تکنولوژی امروز است، این روزها که کمپانی های سازنده تکنولوژی در عرصه رقابتی سخت و تنگاتنگ با یکدیگر هستند، کمپانی هوآوی توانسته با برنامه ریزی درست و دقیق رشد خود را به رخ دیگر رقبایش بکشد

کمپانی هواوی این بار درصدد ساخت یک تبلت جدید و البته پرقدرت تر از نسل قبلی خود میباشد. درست است که بازار تبلت ها در طی چند وقت اخیر روند نزولی را در پیش گرفته است اما باید در نظر داشت که این نوع از تلفن های هوشمند همچنان کاربران خاص خود را دارند.

جدیدترین عضو خانواده تبلت های هواوی مدیا پد، M3 Lite 10 نام دارد که در چندین مدل مختلف عرضه می شود. در حال حاضر می دانیم که این تبلت جدید هواوی در سه مدل زیر عرضه می شود اما قیمت هیچ یک مشخص نیست:

3 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی

3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی

4 گیگابات رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی

البته که باید گفت این تبلت جدید هواوی (M3 Lite 10) از لحاظ اندازه بی نظیر میباشد و با مانیتور 10.1 اینچ و رزولوشن تمام اچ دی (1080P) به بازار عرضه خواهد شد. جالب است بدانید که هوآوی از لحاظ سخت افزاری نیز برای این تبلت کم نگذاشته و این تبلت مجهز به پردازنده 8 هسته ای اسنپدراگون 435 از کوالکام میباشد و این میتواند خبر بسیار خوبی برای طرفداران تبلت باشد چرا که قطعاً این محصول از نظر سخت افزاری در نوع خود بی نظیر است.

همچنین باید گفت که Huawei M3 Lite 10 از 4 اسپیکر Harman/Kardon برخوردار است که در قسمت جلویی تبلت در نظر گرفته شده اند تا تجربه ای عالی از موسیقی را برای کاربران هواوی به ارمغان بیاورد. همچنین از لحاظ سیستم عامل نیز این تبلت از اندروید 7.0 نوقا بهره میبرد که در نوع خود میتواند بهترین سیستم عامل برای این تبلت به حساب آید.

هم در قسمت پشتی و هم در قسمت جلویی M3 Lite 10 یک دوربین 8 مگاپیکسلی قرار گرفته که این دوربین نسبت به دوربین تبلت های دیگر قطعاً قوی ترخواهد بود.

نظر شما در این رابطه چیست؟ آیا هنوز از تبلت ها استفاده میکنید یا استفاده از یک اسمارت فون هوشمند را جایگزینی برای تبلت ها میدانید؟

براي دريافت اخبار جديد با ليمو سبز همراه باشيد.

دیدگاه کاربران

جهت ثبت نظر لطفا
وارد شوید.