بررسی Gear IconX 2018

0
دسته بندی : موبایل
شنبه ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ ۰۵:۳۰
تعداد بازدید : 1429 بار

باید گفت که این هدفون قدرتمند و بسیار کارامد را میتوان یکی از بهترین هدفون های ساخته کمپانی سامسونگ دانست، اما آیا Gear IconX 2018 توانایی رقابت با دیگر هدفون ها را دارد؟

بررسی Gear IconX 2018

Gear IconX 2018 شاهکار سامسونگ

اول از هر چیزی باید گفت که این هدفون یکی از بهترین های ساخته دست سامسونگ میباشد، قدرتمند، زیبا و در عین حال کوچک تمام چیزی است که میتوان در وصف این هدفون به کار برد.

باید گفت که سامسونگ توانسته است تا با عرضه این هدفون به بازار، به نوعی سنت شکنی کرده و نوآوری خود را در ساخت هدفون ها به رخ همگان بکشد.

Gear IconX 2018 با امکانات بی نظیر

باید گفت که بسیاری از افرادی که هواداران پروپا قرص هدفون ها هستند میدانند که یکی از مشکلات اکثر هدفون های موجود در بازار، در آمدن آنها از گوش کاربر است و همین مسئله بسیاری از افراد خریدار را وسواسی نسبت به این قضیه کرده است.

اما باید در نظر داشته باشید که هدفون Gear IconX 2018 را کافیست یکبار امتحان کنید و به این واقعیت که این هدفون به هیچ عنوان از گوش شما خارج نمیشود پی ببرید.

سامسونگ این هدفون را دقیقا متناسب با گوش شما طراحی کرده است و همین دلیل باعث میشود تا این هدفون به هیچ عنوان نقاط ضعف این چنینی را همانند دیگر هدفون ها نداشته باشد.

به علاوه، باید درنظر داشته باشید که در این هدفون امکانات بی نظیری جای گرفته است. کمپانی سامسونگ با مهندسی بی نظیر خود، امکاناتی نظیر درایور صدا، باتری، میکروفون و دیگر امکانات را درون این هدفون بسیار کوچک و شکیل جای داده است.

برای فهم بهتر این امکانات، کافیست تا Gear IconX 2018 را با هدفونی همانند Bose SoundSport Free مقایسه کنید و متوجه خواهید شد که کمپانی سامسونگ چه شاهکاری را به بازار ارائه نموده است.

بررسی Gear IconX 2018

باتری های فوق العاده

اگر بخواهیم از تمامی امکانات جای گرفته در این هدفون توسط سامسونگ بگذریم، نمیتوان از باتری های فوق العاده این هدفون گذشت. سامسونگ مدعی شده است که Gear IconX 2018 قابلیت 7 ساعت پخش آهنگ را دارد و همین موضوع در نوع خود بی نظیر میباشد.

صدای بی نظیر این هدفون نیز یکی دیگر ویژگی های کلیدی این هدفون میباشد، باید گفت که کمپانی سامسونگ به خوبی روی این هدفون کار کرده است و Gear IconX 2018 میتواند صدای زنده و فوق العاده با کیفیت را به شما ارائه دهد.

شما میتوانید این هدفون با کیفیت و بسیار زیبا را از لیموسبز خریداری کنید.

 

دیدگاه کاربران

جهت ثبت نظر لطفا
وارد شوید.