روش غیر فعال کردن کامنت ها در نسخه جدید اینستاگرام

0
دسته بندی : موبایل
سه شنبه ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ ۱۹:۳۱
تعداد بازدید : 22913 بار

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که در فضای مجازی بعضی نظرات و کامنت های افراد باعث دلخوری یا عصبانیت شما شود، این اتفاق در اپلیکیشنهایی چون اینستاگرام به جهت سهولت در دسترسی همه افراد و با توجه به محبوبیت آن در بین کاربران ایرانی از بقیه اپلیکیشن ها بیشتر است.

 

اینستاگرام

اگرتمدد اعصاب و آرامش خاطر در کنار گذاشتن عکسهایی از زندگی روزمره و تقسیم کردن شادی ها و غم هایتان برای شما مهم است توصیه میکنیم این مطلب را حتما بخوانید.

اپلیکیشن محبوب اینستاگرام همواره در جهت سازگار شدن با خواسته های کاربرانش قدمهای بزرگی برداشته و آپدیت های جدیدی را وارد بازار کرده است. در نسخه جدید اینستاگرام شاهد تغییرات بسیاری در این اپلیکیشن محبوب خواهیم بود. در نسخه های قبلی اینستاگرام شاهد امکان ارسال پیام موقت و ناپدید شونده بودیم اما در این نسخه شاهد آن خواهیم بود که چگونه به پستهای خود قابلیت غیر فعال کردن کامنت را اضافه کنیم تا از درگیری های لفظی و مشاجره های خسته کننده راحت شویم.

قابلیت حذف کامنت بر روی نسخه جدید اینستاگرام به این ترتیب که شما میتوانید برای هر پستی که معرفی می کنید از طریق Turn Off Commenting بخش غیر فعال سازی کامنت را برای خودتان برقرار کنید نکته حائز اهمیت این است که این قابلیت فعلا به صورت تکی بر روی هر کامنت انجام می شود و بعدهاشاید قابلیت کلی غیرفعال کردن نیز به آن اضافه شود. برای غیر فعال کردن نظرات میتوانید در زمانی که پست می گذارید به روش متداول هنگام که می خواهید پستتان را ثبت کنید از بخش Advanced Settings کامنت ها را ببندید و یا در این بخش از طریق زبانه Turn Off Commenting و خاموش کردن آن در واقعه بخش نظرات را غیرفعال کنید.

از جمله دیگر قابلیتهای این نسخه جدید توانایی نظر دادن در مورد کامنتهای دیگران از طریق لایک کردن آنهاست دقیقا مشابه فیس بوک، به این ترتیب که شما می توانید روی آیکون قلبی که کنار هر کامنت وجود دارد با انگشت کلیک کنید بدین وسیله شما آن کامنت را لایک نموده اید.

در این نسخه یک قابلیت جدید دیگر هم به اینستاگرام اضافه شده است و آن هم امکان ریپورت یا گزارش دادن با مضمونی جدید است به این صورت که گزینه جدیدی به گزینه های ریپورت اضافه شده و به نام self-injury در دسترس است بدین صورت که اینستگرام تمام مطالبی را که با خود آزاری یا self-injury در ارتباط باشد پیگیری می کند و کاربران نیز خواهند توانست گزارشات خود را در این باره اعلام نمایند.

 

 

دیدگاه کاربران

جهت ثبت نظر لطفا
وارد شوید.