10 اپلیکیشن برتر سه ماهه نخست 2017

0
دسته بندی : موبایل
یکشنبه ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ ۱۴:۰۰
تعداد بازدید : 9437 بار

10 اپلیکیشن برتر سه ماهه نسخت 2017 اخیراً توسط سرویس SensorTower در برنامه های اندروید و iOS اعلام شدند.

نفوذ اپلیکیشن های موجود در گوشی های هوشمند در زندگی روزمره ما به حدی بوده که تقریباً می توان به جرات گفت زندگی بدون آن ها ما را دچار مشکلات عدیده ای خواهد کرد. همان طور که در تصویر بالا مشاهده می کنید 10 اپلیکیشن محبوب موبایل در دو فروشگاه گوگل پلی و اپ استور به نمایش گذاشته شده اند. در ستون اول (از سمت چپ) محبوب‌ ترین موارد در هر دو سیستم عامل مشخص شده‌اند.

نتایج استخراج شده بسیار جالب می باشد پرطرفدارترین اپلیکیشن در سیستم‌ عامل اندروید، فیس‌بوک و کاربران آیفون و آیپد‌ها نیز از پیام‌رسان همین سرویس بیشترین استفاده را می کنند اپلیکیشن محبوب موبایل در هر دو سیستم عامل، واتس اپ بوده و اینستاگرام نیز در رده چهارم قرار گرفته است. اما دلیل این همه محبوبیت چیست؟

قدری از این موفقیت بخاطر تنبلی ما کاربران در پیدا کردن اپلیکیشن های جدید می باشد اما باید گفت محصولات تولید شده توسط فیسبوک آن چنان هم دارای جذابیت نیستند در حالیکه برنامه های بسیار جذاب تری تولید و در اختیار کاربران قرار گرفته اند اما فیسبوک راز تسخیر گوشی همراه شما را می داند. قبل از هرگونه تکنولوژی واقعیت مجازی یا واقعیت افزوده، مارک زاکربرگ به راحتی زندگی حقیقی ما را تحت تاثیر قرار داده و به سراغ خرید اکثر استارت‌ آپ‌ها و موسسات مربوط به محتوی واقعیت افزوده رفته است پس چندان دور از ذهن نیست که در سال های آتی در صورت تولید فیس‌بوک فر هوشمند این شرکت خود را با اپلیکیشن اختصاصی اش وارد آشپزخانه های ما کند که البته قطعاً نیازمند ساختن یک اکانت فیسبوک خواهیم بود! با توجه به این روند در آینده برای استفاده از خیلی از ابزار نیازمند استفاده از فیسبوک خواهیم بود. 

براي دريافت اخبار جديد با ليمو سبز همراه باشيد.

دیدگاه کاربران

جهت ثبت نظر لطفا
وارد شوید.