عطر مناسب هر فصل کدام است؟

0
دسته بندی : گزارش ویژه
دوشنبه ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ ۱۰:۰۰
تعداد بازدید : 776 بار

تمامی ما از عطر استفاده میکنیم، اما باید بدانید که چه عطری را باید برای چه فصلی استفاده کرد. این سوالی است که در ادامه به آن پاسخ خواهیم داد.

عطر مناسب هر فصل کدام است؟

اگر از عطر استفاده میکنید متوجه خواهید شد که هر عطر مناسب برای یک فصل خاص میباشد، استفاده از عطرها در فصل مناسب میتواند حس بهتری را به شما و اطرافیانتان انتقال دهد. البته که اگر میخواهید عطر را به کسی هدیه دهید باید در نظر داشته باشید که با توجه به شخصیت فرد نیز میتوانید رایحه مناسب برای او را انتخاب کنید.

فصل بهار فصل شور و نشاط است، فصلی خنک و صد البته پرانرژی که میتوانید عطر مناسب فصل بهار را با استفاده از رایحه های ملایم و خنک به راحتی انتخاب و استفاده کنید. از عطرهای مناسب فصل بهار میتوان به Rio Collection D'Eclat Eau De Parfum for women، De Rio Eau De Parfum for Men و یا Seris Splendor Black Eau De Parfum For Men اشاره کرد.

فصل تابستان نیز همانند بهار عطرهای خاص خودش را دارد. اول از همه این نکته را در نظر داشته باشید که استفاده از عطرهای گرم، تلخ و تند در این فصل پیشنهاد نمیشود. اگرقصد خرید عطری مناسب فصل تابستان را دارید میتوانید از رایحه های خنک و تازه استفاده کنید. عطرهای تابستانی باید به آرامی اسپری شوند چرا که به دلیل دمای بالای هوا رایحه آن ها شدید است. از عطرهای فوق العاده تابستانی میتوان Rio Collection Bulgaria Aqwa Man، Lalique LAmour Eau De Parfum و یا Eau De Perfume Rio Avaitus را نام برد.

عطر مناسب هر فصل کدام است؟

نوبتی هم که باشد نوبت پاییز میرسد، فصلی رنگارنگ و عاشقانه که بهترین عطرسازها نیز از این فصل برای ساختن عطرهایشان الهام گرفته اند. در این فصل باید از رایحه های گرم استفاده کنید. تعدادی از عطرهای مناسب فصل پاییز عبارتند از Eau De Parfum Rio Wood White، Rio Noir De Rio که میتوانند انتخاب خوبی برای پاییز باشند.

زمستان با سردی و خشکی خود نیز عطرهای خاص خود را دارد، در اینم فصل از عطرهای خنک و سرد استفاده نکنید چراکه رایحه متناسب برای این فصل گرم، تلخ و تند میباشد. از عطرهای محبوب این فصل میتوان به Noir De Rio la extremism، Chamber Rio و Rio Killalien Amber oud را نام برد.

فروشگاه لیموسبز با داشتن عطرهای باکیفیت و با قیمت مناسب و توضیحی کامل در رابطه با هرکدام از عطرها میتواند یک انتخاب و خرید مناسب را برای شما رقم بزند.

براي دريافت اخبار جديد با وبلاگ ليمو سبز همراه باشيد.

دیدگاه کاربران

جهت ثبت نظر لطفا
وارد شوید.