حواشی CES 2018 بیشتر از نمایشگاه خودنمایی میکنند

0
دسته بندی : گزارش ویژه
یکشنبه ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ ۱۰:۰۰
تعداد بازدید : 695 بار

هرساله نمایشگاه CES برپا میشود، بزرگترین نمایشگاه در زمینه فناوری های جدید و مدرن، اما امسال این نمایشگاه شاهد یکسری اتفاقات عجیب نیز بوده است.

حواشی CES 2018 بیشتر از نمایشگاه خودنمایی میکنند

باید گفت که در سال 2018، بزرزگترین نمایشگاه لوازم الکتریکی مصرفی در جهان خود را در تاریکی یافت، نمایشگاهی که با استفاده از برق و اینترنت میتواند محصولات جدید را رونمایی کند، بحرانی که گریبانگیر کمپانی های مطرح شرکت کننده شد. این نمایشگاه در صبح روز چهارشنبه و در ایالت لاس وگاس برق خود را از دست داد، گزارشات حاکی از آن است که باران باعث این قطعی شده و نمایشگاه به مدت دوساعت درگیر این موضوع بوده است.

ارزیابی های اولیه نشان میدهد که تراکم بارندگی های شدید، موجب برانگیخته شدن یکی از ترانسفورماتورهای تاسیسات شده و نمایشگاه را به این روز انداخته است. ناگفته نماند که قطعی برق در این شهر مدرن و پیشرفته در نوع خود عجیب است، جالب است بدانید این رویداد در سرتاسر مکان های مختلف در اطراف لاس وگاس نیز گزارش شده است.

حواشی CES 2018 بیشتر از نمایشگاه خودنمایی میکنند

CES 2018 هم اکنون با یک بحران جدی مواجه شده است که قطعی برق نیز باعث آن بوده، چرا که سرتاسر این نمایشگاه پر از تلوزیون های OLED، دستگاه های واقعیت مجازی و یخچال های هوشمند است که تمامی این دستگاه ها با اینترنت و برق کار میکنند.

بدون برق، اکثر کمپانی های شرکت کننده در این نمایشگاه قادر به رونمایی از محصولات خود نبودند، انجمن صنف فناوری که این نمایشگاه را سازماندهی میکند در بیانیه ای اعلام کرده است که ما در حال کار بر روی سیستم های مربوط برای بازگردانی برق هستیم، همچنین این انجمن از مردم و شرکت کنندگان این نمایشگاه عذر خواهی کرد.

نظر شما در رابطه با این موضوع چیست؟ آیا این مسئله اتفاقی بوده؟

براي دريافت اخبار جديد با وبلاگ ليمو سبز همراه باشيد.

دیدگاه کاربران

جهت ثبت نظر لطفا
وارد شوید.