سامسونگ گوشی با دوربین دوگانه تولید می کند!

0
دسته بندی : موبایل
چهارشنبه ۱۳۹۶/۰۳/۲۴ ۱۱:۰۰
تعداد بازدید : 9023 بار

سامسونگ درصدد این است که از این پس گوشی های با قابلیت دوربین دوگانه را بسازد، Samsung برای ماندن در گوی رقابت باید ابتکار عمل در تولید اسمارت فون های هوشمند داشته باشد.

طبق اخبار منتشر شده، گوشی سامسونگ با قابلیت دوربین دوگانه با قیمت 515 دلار عرضه خواهد شد. چندی پیش، شایعاتی مبنی بر اینکه گلکسی اس 8 دارای دوربین دوگانه است وجود داشت، اما هم اکنون این شایعات مبتنی بر این شده که گلکسی اس 10 از این قابلیت برخوردار است.

از چند هفته پیش این شایعات در فضای مجازی رخنه پیدا کرده که سامسونگ در حال ساخت گوشی جدید با نام گلکسی اس 10 میباشد. اما با این حال هنوز اطلاعات درست و دقیق از این گوشی در دسترس نیست، ولی با تمامی این وجود این خبر میتواند به خودی خود تاثیر قابل توجهی بر فضای مجازی داشته باشد اما قبل از تمامی این ها باید دید که سامسونگ چه سیاستی را در پیش خواهد گرفت.

در این گزارش‌ها گفته‌ می‌ شود که گلکسی اس 10 احتمالاً به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۶۶۰ مجهز خواهد بود و حافظه‌ی رم این محصول ۶ گیگابایت در نظر گرفته شده است. از دیگر مشخصات فنی گلکسی سی ۱۰ می‌ توان به نمایشگر سوپرامولد با کیفیت فول‌ اچ‌ دی و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی اشاره کرد. باتری این دستگاه ظرفیتی ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی خواهد داشت.

هم اکنون طبق گزارشات گفته میشود که این گوشی در حال پشت سر گذاشتن مراحل آزمایشی است و باید گفت که در صورت درستی این خبر، Samsung میتواند بر روی این اسمارت فون یعنی Galaxy S10 مانور قابل توجهی داشته باشد.

حال در جدیدترین گزارش منتشرشده از طرف منابع چینی، پیش‌ بینی شده است که مدل ۶۴ گیگابایتی گلکسی سی ۱۰ احتمالاً با قیمت ۵۱۵ دلار در کشور چین عرضه خواهد شد. حال باید دید آيا گلکسی اس ۱۰ در سایر نواحی جهان نیز به فروش خواهد رسید یا سامسونگ این دستگاه را به‌طور محدود و فقط در چین عرضه خواهد کرد.

براي دريافت اخبار جديد با ليمو سبز همراه باشيد.

 

دیدگاه کاربران

جهت ثبت نظر لطفا
وارد شوید.