بازگشت آتاری به دنیای کنسولهای بازی

0
دسته بندی : تکنولوژی
سه شنبه ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ ۱۲:۱۵
تعداد بازدید : 2654 بار

آتاری کنسول بازی قدیمی است که خاطرات خوش کودکی را در ذهن تداعی می کند این بار پس از گذشت سالها شاهد بازگشت آتاری به دنیای کنسولهای بازی خواهیم بود.

Atari

آتاری Atari یک شرکت و نام تجاری با مالکان چند ملیتی است که از سال ۱۹۷۲ فعالیت خود را آغاز کرد آتاری از همان آغاز، پیشرو در زمینه بازی‌ های ویدئویی، کنسول‌ های بازی و رایانه‌ های خانگی بود.

آتاری برای خیلی ها یادآور لحظات شیرین نوجوانی است این کمپانی خوش نام پس از گذشت 20 سال حالا تصمیم گرفته دوباره به عرصه بازی های ویدئویی بازگردد. کنسول جدید آتاری دارای ساختاری یکپارچه اما متمایز است برای طراحی پنل جلوی این کنسول از شیشه یا چوب استفاده می‌ شود. از لحاظ ظاهری دو نمونه از این دستگاه به بازار خواهد آمد؛ یکی از ترکیب چوب‌های سیاه و قهوه‌ای ساخته می‌شود و برای دیگری از رنگ قرمز در جلو و پشت دستگاه به منظور تمایز با ظاهر تیره دستگاه استفاده خواهد شد.

new-atari

طراحی آتاری باکس بسیار زیبا و منحصر به فرد است، آرم این محصول در پنل جلویی تعبیه شده است که از میان چوب درخشیده و خودنمایی می‌کند. این کنسول جدید آتاری دارای یک درگاه کارت حافظه SD، درگاه HDMI و چهار پورت USB خواهد بود. 

متاسفانه اطلاعات دقیق تری از کنسول بازی آتاری Atari هنوز در دسترس نیست و شرکت آتاری نیز طی بیانیه ای اعلام کرده است ما می‌دانیم که شما تشنه فهمیدن اطلاعات بیشتری از این کنسول هستید، اما قصد ناراحت کردن شما را نداریم. بلکه می‌خواهیم با افشای گام به گام اطلاعات و ویژگی‌های این کنسول و گرفتن بازخوردهای شما و اعمال آنها، کنسولی کامل را عرضه کنیم.

همانطور که از شواهد پیداست آتاری قصد دارد قدمهای محکمی در بازگشت خود به دنیای کنسول های بازی بردارد و از نظرات کاربران و گیمورها نیز در این حین بهره ببرد.

براي دريافت اخبار جديد با ليمو سبز همراه باشيد.

 

 

دیدگاه کاربران

جهت ثبت نظر لطفا
وارد شوید.