راه های رفع مشکل شارژ نشدن آیفون

0
دسته بندی : موبایل
شنبه ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ ۱۰:۰۰
تعداد بازدید : 8532 بار

اگر گوشی آیفون شما به راحتی شارژ نمی شود و شما هربار در شارژ کردن آن به زحمت می افتید راه های رفع مشکل شارژ نشدن آیفون را ادامه بررسی خواهیم کرد.

راه های رفع مشکل شارژ نشدن آیفون

عوامل مختلفی در گوشی های هوشمند اپل یا همان آیفون ها iphone سبب می شود که گاهی مشکلاتی برای شارژ بروز کند که به ترتیب آن ها را باهم بررسی می کنیم تا آن را رفع کنیم:

محل اتصال شارژر به دستگاه را نگاه کنید تا مانعی در آن وجود نداشته باشد مثلا گرد و خاک یا اجرام ریزی در آن محل قرار نگرفته باشد که مانع شارژ شود و آن را تمیز کنید، البته قبل از تمیز کردن ممکن است در این حالت اگر چند بار کابل را از پورت جدا کرده و مجددا وصل کنید، احتمالا مشکل به‌ صورت موقت رفع خواهد شد، ولی پس از چندین مرتبه تکرار این عمل، دیگر این روش هم جواب نمی‌دهد و باید آن را با شی ء ظریفی تمیز کنید ولی با احتیاط تا به نقاط ظریف دستگاه صدمه وارد نشود.

اگر با انجام این دستور تغییری در روند شارژ آیفون شما حاصل نشد این بار به سراغ خود شارژر اپل بروید و دقت کنید که حتما از شارژر متناسب با دستگاه خود استفاده کنید، همان طور که در خبرهای قبلی اصول کلی در مورد شارژ گوشی لیموسبز بیان شد با مرور مجدد آن ها اطمینان حاصل کنید که از شارژر مناسبی استفاده می کنید.

راه های رفع مشکل شارژ نشدن آیفون

در گام بعدی رفع مشکل شارژ آیفون iphone به سراغ کابل شارژ خود بروید که پس از استفاده های مکرر از آن طبیعی است که دچار مشکل شود، همانند مورد قبل، از کابل شارژر اصلی کمپانی اپل استفاده کنید. کابل را از نظر ظاهری بررسی کنید و مطمئن شوید که مشکلی نداشته باشد. 

یک میکرو‌چیپ در قسمت انتهای کابل (در قسمت کانکتور) قرار دارد که به آیفون شما اعلام می‌کند که کابلی که از آن استفاده می‌کنید، محصول قانونی و اصلی اپل است یا خیر. اگر این میکروچیپ، آسیب ببیند، در عملکرد شارژ گوشی اختلال بوجود خواهد آمد. در این حالت می‌ بایست یک کابل شارژ جدید خریداری کنید. نگران نباشید، در فروشگاه‌های معتبر به سادگی می‌توانید این کابل را بیابید.

براي دريافت اخبار جديد با ليمو سبز همراه باشيد.

 

دیدگاه کاربران

جهت ثبت نظر لطفا
وارد شوید.