لنوو سی پلاس، اولین گوشی منعطف

0
دسته بندی : موبایل
جمعه ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ ۲۳:۰۰
تعداد بازدید : 8210 بار

شرکت لنوو رویای داشتن یک گوشی هوشمند تاشو را به حقیقت تبدیل کرد و از سری جدید گوشی های خود با نام لنوو سی پلاس پرده برداشت.

lenovo-c-plus

لنوو سی پلاس Lenovo C Plus، اولین گوشی منعطف در جهان است، اما انعطاف این گوشی بسیار خیره کننده و بیش از حدی است که تصورش را می کردیم.

انعطاف Lenovo C Plus به حدی است که می توانید از آن به عنوان مچ بند استفاده کنید که این ویژگی باعث شده تا بیشتر کاربران از آن به عنوان یک ساعت غول پیکر یاد کنند. این کمپانی بزرگ چینی، در کنفرانس TechWorld که در هفته جاری در شانگهای برگزار شد، گوشی هوشمند انعطاف پذیر لنوو سی پلاس را رونمایی  کرد این در حالیست که این نسخه نسبت به نسخه مشابه ای که ماه گذشته توسط لنوو رونمایی شده بود دارای نمایشگر بزرگ تری است.

بر اساس اخبار منتشر شده توسط TechRadar و CNET، گوشی منعطف لنوو سی پلاس مجهز به یک نمایشگر 4.26 اینچی منعطف از نوع AMOLED است. Lenovo C Plus مجهز به یک نسخه سفارشی اندروید است و شما می توانید از دوربین این گوشی در همان حالت تاشده برای ثبت عکس و ضبط فیلم استفاده کنید.

گوشی-تاشو-لنوو-سی-پلاس

اگر چه به گفته کمپانی لنوو این محصول به شکل تجاری به فروش نخواهد رسید و برای داشتن این گوشی های هوشمند تاشو حداقل تا 2 الی 3 سال آینده باید صبر کنید. این در حالیست که لنوو ماه گذشته، حتی تصویری مفهومی از یک لپ تاپ تاشو را منتشر کرد که نشان می‌ دهد این کمپانی برای عرضه چنین محصولاتی در چند سال آینده، برنامه‌ ریزی ویژه‌ ای دارد.

در کل تمامی محصولاتی که اکنون در حال استفاده از آن ها هستیم و جز لاینفک زندگی روزمره همه ما شده است روزگاری رویایی بیش نبوده و در داستان های علمی تخیلی از آن ها استفاده می شده است.

براي دريافت اخبار جديد با ليمو سبز همراه باشيد.

 

دیدگاه کاربران

جهت ثبت نظر لطفا
وارد شوید.