پیکسل 2 نسل جدید گوشی های گوگل

0
دسته بندی : تکنولوژی
شنبه ۱۳۹۶/۰۷/۱۵ ۱۵:۰۰
تعداد بازدید : 1756 بار

این روزها عرصه رقابت بین کمپانی تولید کننده تلفن همراه بسیار تنگ شده است والبته باید گفت که کمپانی گوگل نیز نیز نمیخواهد از این قافله عقب بماند.

پیکسل 2 نسل جدید گوشی های گوگل

چندی پیش شرکت گوگل، تلفن همراه جدید خود را با نام گوگل پیکسل 2 (Pixel2) رونمایی کرد. اسمارت فون ای که به زودی پرچمدار جدید این شرکت خواهد بود. حال این شرکت تاریخ دقیق عرضه این گوشی را اعلام نموده است.

بر اساس اعلامیه شرکت گوگل، این کمپانی تاریخ عرضه گوگل پیکسل 2 را 4اکتبر یعنی 12 مهر اعلام کرد، البته باید در نظر داشته باشید که نسخه گوگل پیکسل 2 ایکس ال دو تا سه هفته بعد از عرضه گوگل پیکسل به بازار عرضه خواهد شد. قیمت گوگل پیکسل از 650 دلار شروع شده و تا 950 دلار هم میرسد. گوگل پیکسل در واقع از یک صفحه نمایش 5 اینچی برخوردار است که توسط کمپانی اچ تی سی ساخته شده است. بلندگو های این گوشی نیز عبارتند از بلندگوهای جلوی دوگانه که به طور قطع این گوشی از لحاظ کیفیت صدا گوشی خوبی به شمار خواهد رفت.

پیکسل 2 نسل جدید گوشی های گوگل

ساخت نسخه پیکسل ایکس ال نیز بر عهده شرکت ال جی بوده است و باید گفت که این گوشی برخلاف برادر کوچک خود یعنی گوگل پیکسل 2 از حاشیه کمتری برخوردار است. هردو مدل این گوشی از چیپست اسپندراگون 835 بهره میبرند و جک 3.5 میلیمتری هدفون نیز مانند گوشی های اپل از این اسمارت فون حذف شده است.

گوشی های جدید گوگل تنها توسط شرکت مخابراتی ورایزن وایرلس (Verizon Wireless) در ایالات متحده آمریکا عرضه می‌شوند. همچنین این گوشی‌ها به صورت مستقیم در گوگل استور پیش فروش می‌شوند و در سرویس پروژه فای (Project Fi) نیز در دسترس قرار گرفته است. هم‌اکنون امکان خریداری گوگل پیکسل 2 در کشورهای استرالیا، کانادا، آلمان، هند، بریتانیا و آمریکا وجود دارد.

نظر شما در رابطه با این گوشی چیست؟

براي دريافت اخبار جديد با ليمو سبز همراه باشيد.

دیدگاه کاربران

جهت ثبت نظر لطفا
وارد شوید.