سامسونگ باارزش ترین برند کره جنوبی

0
دسته بندی : موبایل
جمعه ۱۳۹۶/۰۸/۰۵ ۱۷:۰۰
تعداد بازدید : 5354 بار

سامسونگ samsung نامی آشنا در زمینه تولید انواع وسایل الکتریکی است، سامسونگ باارزش ترین برند کره جنوبی نام گرفت.

سامسونگ باارزش ترین برند کره جنوبی

طی جدیدترین فهرستی که از با ارزش ترین برندهای موجود در کره جنوبی منتشر شده است سامسونگ Samsung با اختلاف بسیاری در صدر این جدول قرار دارد.

مؤسسه‌ی خدمات مشاوره‌ی ارزش‌گذاری و استراتژی برند فایننس، فهرستی پنجاه‌تایی باارزش‌ترین برندهای کره جنوبی را منتشر کرده است سامسونگ این بار با اختلافی فاحش از دیگر رقبا در مقام اول جای گرفته است.

معیارهایی که در این طبقه بندی مد نظر قرار گرفته اند شامل میزان سرمایه‌گذاری در بخش بازاریابی، پایداری و حاشیه‌ی سود، میزان آشنایی و حس نزدیکی مشتریان، ترجیحات و در نهایت میزان درآمد شرکت که به‌طور مستقیم است. ارزش برند سامسونگ با رشدی ۱۲ درصدی نسبت به سال گذشته، به رقم چشمگیر ۵۱.۴ میلیارد دلار رسیده است؛ رقمی که تقریبا پنج برابر ارزش برندی است که در جایگاه دوم این فهرست جا خوش کرده است.

سامسونگ باارزش ترین برند کره جنوبی

جالب است بدانید جایگاه دوم این طبقه بندی متعلق به هیوندای خودروساز نام‌آشنای کره‌ی جنوبی است. ارزش برند این شرکت با رشدی چهار درصدی نسبت به سال گذشته، به رقم ۸.۸ میلیارد دلار رسیده است.

سامسونگ فایر اند مارین، یکی از شرکت‌های زیرمجموعه‌ی گروه سامسونگ هم توانسته است جایگاه دوم برندهای کره با سریع‌ترین میزان رشد را در سال جاری از آن خود کند. ارزش برند این شرکت با رشد حیرت‌انگیز ۴۲ درصدی، به رقم ۲.۷ میلیارد دلار رسیده است. بدون شک، افزایش چشم‌گیر ارزش برند این شرکت به عملکرد قابل توجه آن در سال ۲۰۱۶ باز می‌گردد.

با توجه به رکوردی که سامسونگ با افزایش ارزش برند خود در سال جاری به ثبت رسانده است، چندان دور از انتظار نیست که در فصل‌های پیش رو شاهد خیز بلند ارزش برند این شرکت به سمت رقم‌های بالاتر باشیم.

براي دريافت اخبار جديد با ليمو سبز همراه باشيد.

 

دیدگاه کاربران

جهت ثبت نظر لطفا
وارد شوید.