Huawei Enjoy 7S گوشی جدید هواوی

0
دسته بندی : موبایل
سه شنبه ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ ۱۹:۰۰
تعداد بازدید : 1723 بار

هواوی به صورت رسمی از گوشی خود با نام Huawei Enjoy 7S رونمایی کرد.

Huawei Enjoy 7S گوشی جدید هواوی

هواوی برند محبوب چینی در سه ماهه آخر سال 2017 میلادی گوشی های زیادی را به بازار معرفی کرده است پس از رونمایی از آخرین گوشی این برند تحت عنوان آنر 7 ایکس، حالا هواوی از اینجوی اس سون Huawei Enjoy 7S بصورت رسمی رونمایی کرد.

حاشیه گوشی جدید هواوی Huawei Enjoy 7S همچون دیگر همتایانش بسیار باریک است. گوشی Enjoy 7S از تراشه کرین ۶۵۹ استفاده می‌کند؛ فرکانس هسته‌های پردازشی در این پردازنده، به ۲.۳۶ گیگاهرتز می‌رسد و واحد پردازشگر گرافیکی Mali-T830 MP2 رندر محتوای گرافیکی را برعهده دارد.

Huawei Enjoy 7S گوشی جدید هواوی

هواوی دو مدل از گوشی میان‌رده جدید خود را معرفی کرده است؛ مدل پایه با ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی ارائه می‌شود و در صورت نیاز به حافظه ذخیره‌سازی بیشتر، می‌توانید نسخه دیگر Enjoy 7S را با ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی خریداری کنید. هر دو مدل از کارت حافظه میکرو اس‌دی پشتیبانی می‌کند و امکان ارتقاء فضای ذخیره‌سازی تا ۲۵۶ گیگابایت فراهم شده است؛ البته باید توجه داشته باشید که درگاه سیم‌کارت دوم و کارت حافظه مشترک خواهد بود و استفاده همزمان از دو سیم‌کارت و کارت حافظه جانبی میسر نیست.

با توجه به اینکه Enjoy 7S حاشیه‌های باریکی دارد، شرکت هواوی حسگر اثر انگشت را به پنل پشتی منتقل کرده است. در پنل جلوی گوشی شاهد استفاده از یک صفحه‌نمایش ۵.۶۵ اینچی با پنل IPS LCD هستیم که هواوی آن‌را FullView می‌نامد. نمایشگر میان‌رده جدید هواوی، رزولوشن +Full HD (یا ۱۰۸۰ در ۲۱۶۰ پیکسل) دارد و نسبت تصویر آن ۲ به ۱ است. با وجود اینکه حاشیه‌های نمایشگر باریک شده است، لوگوی هواوی در پنل جلوی گوشی و قاب پشتی دیده می‌شود؛ بااین‌حال دکمه‌های لمسی جای خود را به کلیدهای ناوبری نرم‌افزاری داده‌اند.

براي دريافت اخبار جديد با ليمو سبز همراه باشيد.

 

دیدگاه کاربران

جهت ثبت نظر لطفا
وارد شوید.