مشکلات گلکسی نوت 8 سامسونگ

5
دسته بندی : موبایل
چهارشنبه ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ ۱۱:۰۰
تعداد بازدید : 1273 بار

اگر به خاطر داشته باشید تا قبل از این اسمارت فون هوشمند نوت 7 دارای یکسری ایرادات و مشکلات بود که کمپانی سامسونگ این قضیه را فیصله داد. اما این بار سروکله مشکلات نوت 8 پیدا شده است و باید دید سامسونگ این بار چه راهکاری برای این مشکل پیدا میکند.

مشکلات گلکسی نوت 8 سامسونگ

بنا بر گزارشات، تعدادی از کاربران آمریکایی گلایه از باتری samsung galaxy note 8 هوشمند داشته اند. گزارشات حاکی از آن است که سیستم شارژر سامسونگ گلکسی نوت 8 این کاربران از کار افتاده است و گوشی دیگر شارژ نمیشود و همچنین پس از خالی شدن باتری گوشی شارژ نمیشود و سکوت کره ای ها در رابطه با این مسئله نگرانی برخی از کاربران سامسونگ را به دنبال داشته است.

اگرچه که امروزه خالی شدن کامل باتری دیوایس های هوشمند امری غیرمعقول و دور از ذهن نیست اما آنچه که کاربران را نگران میکند این است که نوت 8 پس از اتصال به منبع برق همچنان روشن نمیشود. این چیزی است که کمپانی سامسونگ با وجود گزارشات متعدد همچنان در مقابل آن سکوت اختیار کرده است.

مشکلات گلکسی نوت 8 سامسونگ

البته این را نیز در نظر داشته باشید که ممکن است این مساله تنها محدود به مدل‌های مجهز به تراشه‌ی اسنپدراگون باشد. در این بین، برخی از گوشی‌ها، علائم حیات مانند گرم‌شدن یا ظاهر شدن انیمیشن شارژ را نشان داده‌اند، بنابراین ممکن است این مساله یک باگ نرم‌ افزاری باشد که در به‌روزرسانی اخیر به‌وجود آمده است. در هر صورت، گوشی‌های یادشده نیز روشن نشده‌اند.

در حال حاضر در مقابل این مشکلات شرکت سامسونگ هنوز راه چاره ای را ارائه نکرده است و چیزی که این کاربران را پیش از پیش نگران میکند این است که کمپانی سامسونگ در رابطه با مشکلات نوت 7 نیز همین سیاست را پیش گرفته بود. به علاوه تمامی اینها، تعویض دستگاه‌های بریک‌ شده با نمونه‌های ریفربیشد توسط سامسونگ انجام میشود ،این در حالی است که گلکسی نوت ۸ کماکان شامل گارانتی سامسونگ می‌شود.

براي دريافت اخبار جديد با ليمو سبز همراه باشيد.

دیدگاه کاربران

جهت ثبت نظر لطفا
وارد شوید.