تصاویر گلکسی نوت 7 ریفربیشد

0
دسته بندی : موبایل
دوشنبه ۱۳۹۶/۰۳/۰۸ ۲۲:۳۰
تعداد بازدید : 9201 بار

گلکسی نوت 7 با دردسرهای زیادی روبرو شد، انفجار نوت 7 تصویر بدی را در ذهن کاربران ایجاد کرد که تاثیرات منفی بر روی برند سامسونگ و نیز سری اسمارت فون های نوت داشت.

 

سامسونگ حالا با جسارت خیره کننده ای قصد دارد تا سری گلکسی نوت 7 را با پسوند ریفربیشد تولید و روانه بازار کند البته نام گلکسی نوت 7 ریفربیشد هنوز از سوی کمپانی سامسونگ به عنوان نام مورد استفاده در بین کاربران تایید نشده است. طبق آخرین اخبار و عکس های منتشر شده از گلکسی نوت 7 ریفربیشد این اسمارت فون فرق های بسیاری از لحاظ ظاهری با سری قبل نوت 7 دارد. 

از جمله تفاوت های ریفربیشد حک شدن حرف R در پشت گوشی است که می توان با یک نگاه آن را از نوت 7 تمیز داد. از جمله دیگر تغییرات گلکسی نوت 7 ریفربیشد تجهیز این اسمارت فون به باتری کوچکتری نسبت به سری قبل است. 

برخی گمانه زنی ها از انتخاب نام گلکسی نوت 7 اِف ای (Fan Editionn) برای این اسمارت فون خبر می دهند که هنوز از طرف مقامات سامسونگ مورد تایید قرار نگرفته است. قطعاً تولید سری جدید نوت 7 می تواند ریسک بزرگی برای سامسونگ می باشد، بسیاری از کاربران بی صبرانه منتظر بازگشت شکوهمند سری نوت 7 سامسونگ هستند اما عده ای نیز آن را یک بمب ساعتی می خوانند، همانطور که قبل از جمع آوری نوت 7 از سراسر دنیا اجازه حمل آن در برخی هواپیماها داده نمی شد، با توجه به مشکلات بسیاری که پرچمدار سامسونگ گلکسی اس 8 با آن دست و پنجه نرم می کند سامسونگ باید منتظر عواقب این تصمیمش باشد هر چند که ممکن است تولید گلکسی نوت ۷ اِف ای (Fan Editionn) یک پرش به سوی جلو برای سامسونگ شود. هنوز قیمت و زمان عرضه گلکسی نوت 7 ریفربیشد (نوت ۷ اِف ای) از سوی سامسونگ مشخص نشده است.

براي دريافت اخبار جديد با ليمو سبز همراه باشيد.

دیدگاه کاربران

جهت ثبت نظر لطفا
وارد شوید.