سیاست های ال جی تغییر میکند

0
دسته بندی : موبایل
یکشنبه ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ ۱۰:۰۰
تعداد بازدید : 795 بار

در این بره زمانی که رقابتی تنگاتنگ در میان کمپانی های تولید کننده گوشی های هوشمند وجود دارد، ال جی تصمیم گرفته تا استراتژی خود را تغییر دهد.

سیاست های ال جی تغییر میکند

چندی پیش سخنگوی رسمی کمپانی ال جی اعلام کرد پرچمدار جدید این شرکت در حال توسعه بوده و در زمان مناسب معرفی خواهد شد. اگرچه که شایعات زیادی در رابطه با پرچمدار جدید ال جی وجود دارد اما لازم به ذکر است که طبق گزارشات رسمی کره ای ها، زمان معرفی این گوشی به تعویق نخواهد افتاد. با این وجود، به احتمال زیاد معرفی پرچمدار ال جی به زمان دیگری موکول شده است. چرا که این شرکت معمولا پرچمداران خود را در نیمه ی نخست سال و در نمایشگاه MWC معرفی میکرده است.

مدیر عامل ال جی بر این موضوع تاکید داشته که روند ساخت این گوشی هوشمند از نو اغاز خواهد شد، به احتمال زیاد دلیل اصلی به تعویق افتادن معرفی این گوشی این مسئله باشد. پس قطعا تمامی کاربران انتظار گوشی بسیار با کیفیتی را از این کمپانی خواهند داشت.

سیاست های ال جی تغییر میکند

گزارشات حاکی از آن است که تا قبل از این موضوع، ال جی قصد داشته تا پرچمدار خود را با نام سری G به بازار معرفی کند و با به پیش گرفتن این روند توسط کمپانی ال جی، مشخص نیست که نام سری G تغییر خواهد کرد یا خیر اما باید توجه داشته باشید که قطعا ال جی در حال ساخت و طراحی گوشی کم نظیری است تا بهترین محصول را به کاربران خود معرفی کند. بنابر این اسم مورد انتخاب این محصول تا زمان معرفی آن توسط ال جی برپایه حدس و گان خواهد بود.

نظر شما چیست؟ به نظر شما این گوشی هوشمند چه زمانی معرفی خواهد شد و آیا این اسمارت فون میتواند به رقابت با ابرپرچمداران موجود در بازار به رقابت بپردازد؟

براي دريافت اخبار جديد با وبلاگ ليمو سبز همراه باشيد.

دیدگاه کاربران

جهت ثبت نظر لطفا
وارد شوید.