سایت فعال سازی iCloud به دلایل نامعلوم بسته شد

0
دسته بندی : تکنولوژی
دوشنبه ۱۳۹۵/۱۱/۱۱ ۱۵:۳۹
تعداد بازدید : 6365 بار

اپل در اقدامی عجیب و بدون اطلاع قبلی سایت iCloud که به منظور ردیابی آیفون شما برای مشخص شدن دزدی یا مفقودی آن بود را بست.

طرفداران گوشی های آیفون این بار با اقدام جدیدی از سوی کمپانی اپل بسیار شوکه شدند و کار خرید و فروش این گوشی ها برایشان بسیار سخت شد. سایت iCloud به کاربران این گوشی ها امکان اطمینان از صحت خرید خود را میداد، اما با بسته شدن این سایت عملا برای کاربرانی که اقدام به خرید این گوشی های هوشمند به صورت دست دوم می کنند هیچ روشی در صورت خرید آنلاین این گوشی ها وجود نخواهد داشت تنها روشی که شرکت اپل اعلام کرده است ابتدا دستگاه را روشن کنند و قفل آن را باز نمایند. اگر قفل رمز عبور صفحه و یا صفحه اصلی نمایان شد، در نتیجه این دستگاه پاک است و هیچ حساب کاربری بر روی آن فعال نیست. اپل هم چنین اسناد و مدارک پشتیبانی خود را با حذف وب سایت به روز رسانی کرده است.

شرکت اپل اعلام کرده این روش را در دیگر محصولات همچون آیپد، آیپاد یا اپل واچ نیز در صورت خرید به صورت آکبند نیز استفاده کنید.

به منظور پاک کردن آیفون خود باید از مسیر زیر استفاده کنید:

Settings / General / Reset / Erase All Content and Settings

با این کار فرآیند آماده سازی مجدد دستگاه شروع خواهد شد، ولی اگر از شما Apple ID و رمز عبور کاربر پیشین را خواست، این بدان معنی است که گوشی شما هنوز به اکانت صاحب قبلی خود متصل است.هنوز دلیل روشنی از این اقدام اپل در دست نیست.

برای دسترسی به اخبار روز تکنولوژی با سایت لیمو سبز همراه باشید.

دیدگاه کاربران

جهت ثبت نظر لطفا
وارد شوید.