انتقال شارژ همراه اولی ها

0
دسته بندی : تکنولوژی
دوشنبه ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ ۲۲:۳۰
تعداد بازدید : 2279 بار

این روزها تبلیغات اپراتورهای ایرانی همه جا به چشم میخورد، تبلیغات اینترنت، سرویس های نامحدود و سرویس های ویژه و ... اما به هر دلیلی کد سرویس مورد نظرمان را فراموش میکنیم، در این پست شما را با سرویس انتقال شارژ همراه اول آشنا میکنیم.

مشترکین اپراتور همراه اول برای انتقال شارژ میتوانند دو راه راه انتخاب کنند:

1. استفاده از تلفن گویای مشترکین همراه اول(444)

2. کدهای میانبر(USSD)

هنگامی که از تلفن گویا استفاده میکنید به محض اتصال، تلفن گویا به صورت خودکار شما را به سرویس مورد نظرتان و یا بخش پاسخگویی راهنمایی میکند، اما قبل از آنکه مسیر دوم یعنی استفاده از کدهای میانبر را توضیح دهیم باید چند نکته را در نظر داشته باشید، اول از همه اینکه شماره ای که میخواهید به آن شارژ انتقال دهید حتما باید دارای کد +98 باشد برای مثال:9891....، بعد از وارد نمودن شماره مورد نظرتان باید مبلغ انتقالی شما مابین 1000 تا 10000 تومان باشد، توجه داشته باشید که کارمزد این سرویس 40 تومان است و پس از اینکه شارژ را منتقل نمودید باید حداقل 500 تومان اعتبار داشته باشید، برای مثال اگر میخواهید برای شماره مورد نظرتان مبلغ 2000 تومان را انتقال دهید، باید حداقل مبلغ 2450 تومان اعتبار داشته باشید.

همچنین باید به یکسری نکات توجه داشته باشید، اولا اینکه در هر شبانه روز میتوانید مبلغ 10000 تومان را انتقال دهید، دوم اینکه میتوانید مبلغ 50000 تومان را در یکماه انتقال دهید، سوم اینکه هر مشترک دارای خط، میتواند تا سقف 30 بار عملیات شارژ را برای خود انجام دهد. چهارم اینکه هر مشترک دارای خط میتواند تا سقف 5 بار در روز عملیات شارژ را برای خط خود انجام دهد.

دقت فرمایید میزان اعتبار حتما باید به ریال مورد ثبت قرار گیرد
اگر شما دارای رمز انتقال نیستید باید یک پیام کوتاه بدون متن به ۸۹۱۰ ارسال کنید تا از طریق پیامک رمز ۸ رقمی برای شما ارسال شود .
شماره مشترک دریافت کننده شارژ باید حتما به صورت ۹۸۹۱۰۰۰۰۰۰۰۰ نوشته شود .

باید حتما به این نکته توجه داشته باشید که هرگونه عملیات انتقال شارژ بر عهده خود شخص ارسال کننده میباشد، لذا مشترکین همواره در حفظ کد شارژ خود دقت لازم داشته باشند.

# (********۹۸۹۱)شماره مشترک دریافت کننده *میزان اعتبار* رمز انتقال *۱۳۲* میباشد.

براي دريافت اخبار جديد با ليمو سبز همراه باشيد.

دیدگاه کاربران

جهت ثبت نظر لطفا
وارد شوید.