بازی Halo Wars تجربه دوباره

3
دسته بندی : تکنولوژی
شنبه ۱۳۹۶/۰۳/۰۶ ۱۶:۰۰
تعداد بازدید : 2251 بار

بسیاری از گیمرها با بازی محبوب Halo Wars و البته استراتژیک خاطره های بسیاری دارند. بازی Halo Wars با سبک استراتژیک خود این را ثابت نمود که گیمرهای کنسول باز نیز میتوانند از موهبت یک بازی استراتژیک بهره ببرند.

باید گفت که نسخه جدید بازی Halo Wars یا هیلو وارز، چیزی در حدود چند ماه پیش به بازار عرضه شد. با اینکه انتشار نسخه قبلی Halo Wars به سال 2008 برمیگردد، اما نسخه جدید آن توانست به خوبی جای خود را در بازار پیدا کند و به یکی از رقیبان سرسخت برای دیگر رقبایش بدل شد.

بر خلاف نسخه پیشین Halo Wars، سازندگان این بازی توانستند آن را به خوبی روی کنسول پیاده کنند. گیم پلی Halo Wars بسیار راحت بوده و نیاز شما را نسبت به دسته و کیبورد از بین میبرد، این نکته بسیار جالب است که سازندگان این بازی جذاب توانسته اند Halo Wars را به این طریق زیبا و روان بسازند.

همانطور که بالاتر گفته شد، هیلو وارز از عمق داستانی بالایی برخوردار نیست اما توسعه دهنده ها قصه ای کسل کننده و خواب آور هم برای آن در نظر نگرفته اند (همانند گیم پلی سطحی و ساده اش) و مشکل اینجاست که این بار Halo Wars به طرز قابل توجهی کوچک شده است و دیگر هیلو وارز ای با دنیاهای بسیار زیاد و البته بزرگ خود در بازی وجود ندارد. چیزی که در این نسخه وجود دارد، یک سفینه با 11 هزار خدمه و سیاره ای کوچک شده است که نبردها در آن جریان دارد.

باید گفت که هیلو وارز به هر حال بسیار کوچک شده، اما باید این را در نظر داشت که هر چه هم که باشد، این بازی بر روی کنسول پیاده شده و نباید انتظار داشته باشیم تا همانند نسخه کامپیوتری اش دنیایی گسترده را در بر بگیرد. اگر استارکرفت (2StarCraft)، بر روی کنسول ها پیاده سازی میشد، نتیجه اش یک بازی بی کیفیت و غیرقابل بازی کردن بود که قطعا کسی از چنین بازی خوشش نمی آید، به هر حال، وقتی می گوییم استراتژی کنسولی، باید این ویژگی های خوب را هم فراموش کرد و به همان دو دکمه ای که کمی بالاتر گفتیم، بسنده کرد.

براي دريافت اخبار جديد با ليمو سبز همراه باشيد.

دیدگاه کاربران

جهت ثبت نظر لطفا
وارد شوید.