ماسکها و لوسیون های لیمو سبزی

0
دسته بندی : گزارش ویژه
جمعه ۱۳۹۶/۰۶/۰۳ ۱۲:۰۰
تعداد بازدید : 2491 بار

بهتر است بجای استفاده از کرم ها و ماسک های آرایشی که متضمن مواد شیمیایی هستند از لوسیون ها و ماسک های طبیعی و خانگی که هزینه کمتر و اثرات بیشتری دارند استفاده کنید.

ماسکها و لوسیون های لیمو سبز

توجه شما را به چند نمونه ار مصارف لیمو سبز برای پوست و مو و ناخن جلب می کنیم :

لوسیون لیمو سبزی برای دست ها و ناخن ها

آب یک لیمو را با یک قاشق گلیسیرین مخلوط کنید، و به دلخواه چند قطره هم عطر به آن اضافه کنید. با این روش یک لوسیون سفید کننده ساخته اید که برای دست و ناخن مفید است. برای آنکه استفاده ی روزانه ی آن پوست تان را تحریک نکند، می توانید آن را با گلاب رقیق کنید.

ماسکها و لوسیون های لیمو سبزی

ماسک لیموسبز برای پوست های چرب

آب یک لیموی تازه را با سفیده ی یک تخم مرغ را خوب مخلوط کنید. آن را روی حرارت ملایم هم بزنید تا وقتی که به حالت خمیر شل در آید. این ماسک را وقتی هنوز گرم است به صورت بزنید. خوب است پیش از ماسک زدن کرم مرطوب کننده و یا آب برنج به صورت بزنید برای آنکه بعدا به راحتی بتوانید ماسک را جدا کنید.

یك ماسك دیگر كه با استفاده از لیموسبز می‌توانید، تهیه كنید این است كه یك عدد لیموی شسته و پوست نكنده و نصف پرتقال شسته و پوست نكنده را با هم در مخلوط كن مخلوط كنید، یك فنجان كوچك ماست هم به آن اضافه كرده و روی صورت بمالید، سپس اجازه دهید تا خشك شود، پس از 20 دقیقه پوست را با آب سرد و خنك بشویید.

ماسک لیموسبز و عرق بید برای رشد مو

برای رشد مو ۲ عدد لیمو را در یک لیتر آب مخلوط کرده موها را خوب ماساژ دهید به جای آب اگر عرق بید باشد بهتر است.

ماسکها و لوسیون های لیمو سبزی

درمان شوره سر با آبلیمو

آب لیمو برای پوست سر بسیار مفید است و شوره سر را کاهش میدهد. عصاره حاصل از آبگیری یک لیموی تازه را حدود ۱۰ دقیقه برروی پوست سر مالش دهید و سپس آن را با آب به طور کامل بشوئید. همچنین آب لیمو می تواند به عنوان یک ضد خارش، به صورت ماساژ برروی پوست سر استفاده شود.

براي دريافت اخبار جديد با ليمو سبز همراه باشيد.

دیدگاه کاربران

جهت ثبت نظر لطفا
وارد شوید.