ماشین رئیس جمهور آمریکا

0
دسته بندی : علمی
سه شنبه ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ ۱۰:۰۰
تعداد بازدید : 1143 بار

حتما میدانید که ماشین های افراد سیاستمدار از ویژگی های خاصی برخوردار است اما شاید برایتان جالب باشد که بدانید خودروی حامل رئیس جمهور آمریکا دونالد ترامپ چه ویژگی هایی دارد.

ماشین رئیس جمهور آمریکا

پس باراک اوباما، دونالند ترامپ رئیس جمهوری ایالات متحده آمریکا شناخته شد. پس از آن شرکت جنرال موتورز اقدام به ساخت ماشین مخصوصی برای دونالد ترامپ کرد. شرکت جنرال موتورز درصدد ساخت لیموزینی خاص بود که با ویژگی های منحصربفردش شبیه یک تانک به نظر می اید. این کمپانی پس از ساخت این لیموزین مبلغ 15 میلیون دلار را بابت هدیه دریافت کرد.
از لحاظ ظاهری این خودرو همان Cadilac Escalade آمریکایی می باشد که دارای ۴.۵ تن وزن است و همچنین سنگینی هر کدام از درهای این خودرو به اندازه ی درهای بوئینگ ۷۴۷ می باشد! جنرال موتورز این خودرو را به صورتی طراحی کرده است که حتی اگر لاستیک های آن آسیب ببیند یا پنچرشود نیز باز هم از حرکت باز نمی ایستد و در بدنه ی این خودرو از فلزهایی مانند تیتانیوم، آلومینیوم و سرامیک استفاده شده است.

ماشین رئیس جمهور آمریکا

این خودروی پیشرفته به علاوه تمامی اینها یک اتومبیل کاملا مسلح است زیرا دارای تجهیزاتی نظیر دوربین دید در شب، تفنگ ساچمه ای و در صندوق عقب آن انواع مسلسل های خودکار و گازهای اشک آور قرار داده شده است و باک بنزین آن با ورق های گالوانیزه پوشیده شده است که در زمان آتش سوزی به هیچ وجه منفجر نمی شود. یکی از ویژگی های جالب توجه این خودرو این است که مجهز به کپسول اکسیژن و چند کیسه ی خون متناسب با گروه خونی ترامپ می باشد که در مواقع ضروری بتوانند از آن ها استفاده کند.
نظر شما در رابطه با خودروی رئیس جمهور آمریکا و ویژگی های آن چیست؟

براي دريافت اخبار جديد با ليمو سبز همراه باشيد.

دیدگاه کاربران

جهت ثبت نظر لطفا
وارد شوید.