چگونه از واتر مارک در فتوشاپ استفاده کنیم؟

0
دسته بندی : علمی
دوشنبه ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ ۱۰:۰۰
تعداد بازدید : 894 بار

فتوشاپ یکی از برنامه های کاربردی برای استفاده های مختلف به شماره میرود، اما کار با فتوشاپ نیاز به یادگیری دارد. در این مطلب چگونگی استفاده از واترمارک در برنامه فتوشاپ را به شما آموزش میدهیم.

چگونه از واتر مارک در فتوشاپ استفاده کنیم؟

آپشن های بسیاری به صورت آنلاین برای Watermark کردن تصاویر وجود دارد اما کار با این ابزار به صورت آنلاین نیز نقاط ضعف خاص خود را دارند. اگر میخواهید یک واترمارک نوشتاری خوب بسازید بهتر است از فتوشاپ استفاده کنید، باید اول از همه مطابق تصویر رنگ نوشته خود را انتخاب کرده و سپس نوشته مورد نظر خود را تایپ نمایید.

سپس باید محل قرار گیری و اندازه آنرا نیز مشخص نمایید، توجه داشته باشید که اگر میخواهید تکست خود را کمرنگ کنید مطابق عکس زیر باید به قسمت Layer رفته و Layer Style را انتخاب کنید. بعد از ان Blending Options را انتخاب کنید. یک فیلد نوار شکل با نام Opacity را میبنید، با استفاده از این نوار میتوانید درصد وضوح تکست خود را به دلخواه تنظیم کنید.

چگونه از واتر مارک در فتوشاپ استفاده کنیم؟

چگونه از واتر مارک در فتوشاپ استفاده کنیم؟

اگر میخواهید به صورت حرفه ای تر بر روی واتر مارک خود کار کنید میتوانید از گزینه هایی همانند Bevel و همچنین Emboos در گزینه Blending Options استفاده کنید. استفاده از این آپشن ها میتواند کار شما را جذابتر نشان دهد.لازم به ذکر است که اگر قصد دارید که نوشته خود را بچرخانید باید گزینه Marquee Tool را انتخاب کنید، سپس روی نوشته خود کلیک راست کرده و گزینه Free Transform را بزنید.

ناگفته نماند که کار با نرم افزار فوتوشاپ به صورت حرفه ای نیاز به یادگیری دارد با یادگرفتن کامل این برنامه شما میتوانید از آپشن ها و ویژگی های دیگر فتوشاپ به خوبی استفاده کنید. شما از چه روش های دیگری برای واترمارک کردن استفاده می‌کنید؟

براي دريافت اخبار جديد با وبلاگ ليمو سبز همراه باشيد.

دیدگاه کاربران

جهت ثبت نظر لطفا
وارد شوید.