فروشگاه آمازون، فروشگاهی از جنس آینده

0
دسته بندی : تکنولوژی
سه شنبه ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ ۱۰:۰۰
تعداد بازدید : 704 بار

در فروشگاه های زنجیره ای تقریبا تمام وسایل و نیازهای لازمه خود را میتوانید پیدا کنید. اما صف خرید این فروشگاه ها مسئله ای است که همواره مشتریان از آن ناراضی هستند، اما کمپانی آمازون توانسته این مشکل را حل کند.

فروشگاه آمازون، فروشگاهی از جنس آینده

به جرات میتوان گفت که کمپانی آمازون همواره سعی میکند تا از ایده های مختلف بهره گرفته و به نوعی کار را برای مشتریان خود ساده تر از همیشه کند. در فروشگاه حضوری آمازون نیز، لازم نیست زمان زیادی را در صف پرداخت اغلام مورد نظرتان هدر دهید. این فروشگاه در ایالت سیاتل واقع شده و به طور آزمایشی کارخود را در روز دوشنبه اغاز میکند. گفتنیست این فروشگاه با استفاده از دوربین ها و سنسورهای مختلف، اجناس مورد انتخاب شما را اسکن کرده و شناسایی میکند. با این وجود دیگر نیاز مدت طولانی را در به پرداخت هزینه اجناستان اختصاص دهید.

فروشگاه آمازون، فروشگاهی از جنس آینده

درنظر داشته باشید که برای فورود به این فروشگاه به سه چیز نیاز دارید، اکانت آمازون، گوشی هوشمند و اپلیکیشن Amazon Go که با در اختیار داشتن این سه مورد میتوانید خرید آسان و بدون دردسر را تجربه کنید. وقتی وارد این فروشگاه میشود، آمازون شروع به ردیابی حرکات شما میکند.اگر قصد خرید از فروشگاه آمازون را داشتید باید بدانید که تمام اجناس موجود در این فروشگاه مانند نوشیدنی ها و یا کیسه های موادغذایی مورد نظر شما به سبد خرید مجازی شما اضافه خواهد شد.

در نظر داشته باشید که محصولات تازه و جالبی را نمیتوانید در این فروشگاه پیدا کنید. اما نکته مثبتی که در این فروشگاه وجود دارد این است که تمامی اجناس بسته بندی شده هستند و میتوانند خیالاتان را از بابت تاریخ انقضا راحت کنند! حتی شما میتوانید اجناس خود را داخل سبد و یا جیب خودتان بگذارید، سنسورهای آمازون متوجه خواهند شد که شما چه چیزی را خریداری کرده اید و مبلغ آنرا از حساب آمازون شما کسر خواهند کرد.

براي دريافت اخبار جديد با وبلاگ ليمو سبز همراه باشيد.

دیدگاه کاربران

جهت ثبت نظر لطفا
وارد شوید.