راههای جذب پول و ثروت

0
دسته بندی : اقتصادی
پنجشنبه ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ ۱۰:۰۰
تعداد بازدید : 1184 بار

بعضی از افراد فکر میکند که تنها پول در آوردن جز راههای جذب پول و ثروت بوده و همین کافیست، اما به طور قطع اینطورنیست. قوانینی وجود دارد که میتواند در جذب ثروت ب شما کمک کنند.

راههای جذب پول و ثروت 

برای پول خود ارزش قائل شوید

از راههای جذب پول و ثروت می توان به موضوعات ذیل اشاره کرد.

شاید شما نیز این عادت را داشته باشید که پول های درشت و ریز خود را مچاله میکنید و در جیب خود یا کیف پول قرار میدهید.

سعی کنید به هیچ عنوان پول خود را مچاله نکنید. در واقع با این کار ناخودآگاه پولی که متعلق به شماست را بی ارزش میشمارید، رقم اسکناس مهم نیست پس سعی کنید برای اسکناس های خود تبعیض قائل نشوید.

پول شما چیزی است که میتوانید از آن استفاده کنید پس سعی کنید از آن به خوبی نگهداری کنید.

در قدم بعدی باید یاد بگیرید که از عبارات نادرست استفاده نکنید. عباراتی همانند (هزار تومان که رقمی نیست) و یا (این پول بی ارزش است) شاید حق با شما باشد اما در قانون جذب پول و ثروت شما در واقع دارید با استفاده از این کلمات قدرت جذب و کارایی پول خود را از دست میدهید.

حتی بی ارزش ترین مقدار پول اگر در جای درست و به موقع استفاده شود موثر خواهد بود.

به پول خود اجازه تولید مثل بدهید

از راههای جذب پول و ثروت این است که یاد بگیرید سرمایه گذاری کنید و از طولانی بودن این سرمایه گذاری ها هراس نداشته باشید.

به زبان اقتصادی، به گردش در آوردن پول به صورت طولانی مدت (Money Game) نامیده میشود و یکی از بهترین راه های افزایش سرمایه به شمار میرود.

راههای جذب پول و ثروت

از ریسک کردن نترسید و مطمئن باشید هنگامی که یک سرمایه گذاری طولانی مدت را در پیش بگیرید پول شما چند برابر خواهد شد.

توجه داشته باشید یکی از دلایلی که باعث میشود پول نداشته باشید خرج کردن آن در مواقع غیر ضروری است.

حتی افراد پولدار نیز سرمایه خود را بی دلیل و بیهوده خرج نمیکنند پس سعی کنید پول خود را به جای خرج کردن به گردش در بیاورید یا آن را پس انداز کنید. مطمئن باشید حتی اگر این پول بی ارزش باشد در مواقع ضروری به کمکتان خواهد آمد.

ورودی و خروجی پول خود را زیر نظر داشته باشید

از دیگر راههای جذب پول و ثروت، اگر میخواهید ثروت خود را چند برابر کنید باید به طور منظم ورودی و خروجی پول خود را بررسی کنید.

با این کار میتوانید به خوبی هزینه های اضافی را حذف کنید. با یک حساب کتاب بسیار کوچک متوجه خواهید شد که در سال چقدر درآمد داشته اید و قطعا از اینکه بسیاری از این مقدار را بیهوده خرج کرده اید متعجب خواهید شد.

هنگامی که ورودی (Input) و خروجی (Output) خود را بررسی کنید مطمئن باشید شاهد افزایش ثروت خود هستید چرا که متوجه خواهید شد که چقدر بیهوده پولتان را خرج کرده اید و این هزینه را حذف خواهید کرد.

براي دريافت اخبار جديد با وبلاگ ليمو سبز همراه باشيد.

دیدگاه کاربران

جهت ثبت نظر لطفا
وارد شوید.