نوکیا 6 وارد بازارهای جهانی میشود

0
دسته بندی : موبایل
جمعه ۱۳۹۵/۱۱/۲۹ ۱۲:۲۱
تعداد بازدید : 22014 بار

شرکت HMD Global در طی ماه گذشته اقدام به رونمایی از محصول جدید کمپانی نوکیا با نام نوکیا 6 نموده است و بعد از آن اقدام به ورود به بازار چین کرد، اکنون نوکیا 6 آماده است تا به بازارهای جهانی نیز راه پیدا کند.

 

اسمارت فون نوکیا 6 بعد از ورودش به بازار چین فروشی بسیار خوبی را تجربه کرد، این اسمارت فون همراه که با مدل TA-1003 مجوز لازم برای ورود به بازار تایوان را دریافت کرده و این اسمارت فون به زودی به بازار تایوان نیزعرضه خواهد شد. این گوشی با استانداردهای GSM،CDMA و LTE تجهیز شده و به زودی شاهد حضور آن در عرصه بین المللی خواهیم بود.

نوکیا6 از لحاظ نرم افزاری و سخت افزاری دارای ویژگی های منحصربفردی میباشد، این گوشی یک نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن فول اچ دی، چیست اسپندراگون 430 کوالکام و به یک دوربین اصلی و یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی تجهیز شده همچنین تمامی بدنه این گوشی به جنس آلومینیومی بوده و پس عرضه در بازار چین در عرض کمتر از یک دقیقه بفروش رسید و چینی ها استقبال خوبی از این اسمارت فون تازه وارد داشته اند. لازم به ذکر است که چند گوشی دیگر با نام های نوکیا 3،نوکیا 5 و نوکیا 3310 به زودی قرار است در کنگره جهانی بارسلونا رونمایی شوند و به احتمال زیاد نوکیا 6 در این رویداد بزرگ در معرض نمایش قرارگیرد.
نوکیا این اسمارت فون خود را تحت سیستم عامل Android7.0 چردازش کرده که این خبر بسیار خوبی برای برای طرفدران نوکیا است که به دنبال بروزترین ها هستند، همچنین این گوشی از نظر رنگبندی به رنگ مشکی مزین شده است. به محض خرید این گوشی میتوانید از 64 گیگابایت حافظه داخلی آن به خوبی استفاده نمایید اما برای ارتقا حافظه آن تنها باید از طریق MicroSD،MicroSDHC و یا MicroSDXC حافظه گوشی خود را تا 128 گیگابایت ارتقا دهید.

جنس باتری این تلفن از نوع Li.Ion میباشد که به راحتی قادر خواهید بود با ظرفیت 3000 میلی آمپر در ساعت به صورت مداوم 22 ساعت موزیک گوش دهید و 18 ساعت در حالت 3G مکالمه داشته باشید، یکی از نکات جالب این گوشی این است که بهترین مدل های اسمارت فون از ویژگی پخش استریو برخوردار نیستند، اما این گوشی به نوعی سنت شکنی کرده و این ویژگی را برای کاربران خود فراهم نموده است.

نوکیا6، از دو اسلات برای سیم کارت کاربر برخوردار است که هردی آنها نیز از نانو سیم پشتیبانی میکنند.

طبق آخرین اخبار،این اسمارت فون قرار است به زودی به قیمت 245 دلار به بازارهای جهانی عرضه شود که برای بررسی دقیق تر جزییات آن باید منتظر انتشارش باشیم. 

برای اطلاع از جدیدترین اخبار تکنولوژی روز دنیا با اخبار لیمو سبز همراه باشید.

دیدگاه کاربران

جهت ثبت نظر لطفا
وارد شوید.