بیکسبی دستیار هوشمند یخچال های سامسونگ

0
دسته بندی : تکنولوژی
سه شنبه ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ ۱۰:۰۰
تعداد بازدید : 2088 بار

هم اکنون سامسونگ قصد دارد تا تکنولوژی بیکسبی را روی یخچال های خود پیاده کند. این خبر می تواند انتظارها از samsung را بالا ببرد.

همانطور که میدانید، بیکسبی دستیار اختصاصی نسل جدید گوشی های سامسونگ یعنی گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس میباشد. اما سامسونگ، توانسته گام مهمی را در همگانی کردن این دستیار صوتی بیکسبی بردارد.

گرچه که فعلاً بیکسبی کاربرد محدودی دارد، اما نباید فراموش کرد که سامسونگ قصد توسعه آن را دارد و بدون شک بیکسبی در آینده ای نزدیک وارد حیطه های دیگر سامسونگ نیز خواهد شد. غول تکنولوژی کره جنوبی به تازگی اعلام کرده بیکسبی به یخچال های سری Family Hub 2.0 اضافه خواهد شد. تمامی این مدل یخچال ها به صورت پیشفرض از این دستیار صوتی بهره می برند و محصولات قبلی هم از طریق بروزرسانی آن را دریافت می دارند.

یخچال های Family Hub 2.0 که در ماه مارس معرفی شدند، با بهره گیری از بیکسبی می توانند دستور پخت غذاهای مختلف را جستجو کنند، یا وضعیت آب و هوا را نشان دهند. قطعاً برای شما جالب است وقتی بدانید که کنترل هوشمند دمای قسمت های مختلف یخچال و ارائه پیشنهادات غذایی بر اساس عادات تغذیه کاربر نیز از جمله قابلیت های بیکسبی در این حوزه خواهد بود. به علاوه تمامی اینها، هوش مصنوعی این یخچال خانگی به عنوان واسط ارتباطی با دیگر ابزارهای هوشمند خانگی عمل می کند و می تواند سیستم تهویه مطبوع، جاروبرقی و دیگر محصولات هوشمند اکوسیستم سامسونگ را تحت کنترل بگیرد. در هر صورت، سامسونگ در نهایت می خواهد دستیار دیجیتالی اش را در انواع و اقسام لوازم خانگی و محصولاتی الکترونیکی خود تعبیه کند.

قطعاً سامسونگ با این کار، گام مهمی را در صنعت هوشمند سازی لوازم خانگی برمیدارد و این میتواند به زودی در تمامی جهان فراگیر شود. البته که هنوز برای هوشمند سازی لوازم خانگی راه درازی در پیش است، اما سامسونگ رسماً کلید این راه دراز را در دست دارد.

براي دريافت اخبار جديد با ليمو سبز همراه باشيد.

دیدگاه کاربران

جهت ثبت نظر لطفا
وارد شوید.