ساختمان پلاسکو تهران در دام آتش

0
دسته بندی : حوادث
پنجشنبه ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ ۱۲:۲۷
تعداد بازدید : 1745 بار

شعله‌های آتش این بار به ساختمان تجاری پلاسکو واقع در تهران تقاطع چهارراه استانبول حمله کرد و موجب خسارت شدید و فروریختن این ساختمان شد.

صبح امروز1395/10/30 درساعت 7:59 ساختمان پلاسکو پس از 56 سال قدمت در اثر شدت آتش سوزی فروریخت. این اتفاق در حالی روی داد که تعدادی از نیروهای دستگاههای امدادی در حال عملیات در محل حادثه بودند. ازدحام جمعیت در محل حادثه و خیابان های منتهی به آن به حدی است که کار امدادرسانی برای نیروهای امدادرسانی را دچار مشکل کرده است. محسن نسج همدانی معاون امنیتی وانتظامی استان تهران درباره علت فروریختن مجتمع پلاسکو اظهار کرد: این حادثه بر اثر دامنه زیاد آتش سوزی رخ داده است و هیچ گونه موضوع امنیتی درباره این حادثه وجود ندارد.وی افزود: تمام سفارتخانه های اطراف ساختمان پلاسکو را تخلیه کرده ایم تا آسیبی به آن ها نرسد. همچنین آقای همدانی اضافه کردند که فعلا باید منتظر باشیم تا اطلاعات دقیق از مصدومین که بیشتر آن ها نیز آتش نشان هستند اعلام شود. 

در پی این حادثه تمامی بیمارستانهای تهران به حالت آماده باش درآمدند، فروریختن این ساختمان بصورت عمودی بوده و به ساختمانهای مجاور آسیبی وارد نشده است از تمامی شهروندان تهرانی خواسته شد خیابانهای اطراف این ساختمان را برای عبور عوامل اورژانس و آتش نشانی تخلیه کنند.

 

 

دیدگاه کاربران

جهت ثبت نظر لطفا
وارد شوید.