نوکیا گوشی های جدید تولید می کند

0
دسته بندی : موبایل
جمعه ۱۳۹۶/۰۳/۱۲ ۱۴:۳۰
تعداد بازدید : 9091 بار

همانطور که میدانید، نوکیا NOKIA چند سالی است که فعالیت های خود را به حداقل رسانده است، نوکیا که زمانی یکی از برترین کمپانی های سازنده گوشی در جهان بوده در اوایل سال جاری گوشی های خود را با نام نوکیا 3، نوکیا 5 و نوکیا 6 معرفی نمود و حالا زمان پرده برداری از این محصولات فرا رسیده است.

مثل این که قرار است نوکیا فعالیت خود را دوباره از سر گیرد و گوشی های جدید تولید کرده و وارد دنیای رقابت با کمپانی های دیگر شود، سه مدل گوشی که نوکیا معرفی نموده است نوکیا 3، نوکیا 5 و نوکیا 6، از سیستم عامل اندرویدی بهره مند هستند و تا پایان ماه ژوئن به بازارهای جهانی عرضه خواهند شد. البته که این خبر برای طرفداران قدیمی NOKIA خبر خوبی به حساب می آید، اما آیا نوکیا میتواند دوباره بازار را در دست گیرد؟ اگر این کمپانی چنین برنامه ای را پیش رو گبرد قطعاً به دو چیز احتیاج دارد: محصولات با کیفیت و مورد پسند مشتریان و البته زمان زیاد برای بازگردانی شرکت به روند عادی خود.

طبق توییت رسمی شرکت نوکیا، عرضه گوشی های NOKIA5, NOKIA3 وNOKIA 6 فقط محدود به چند کشور خاص نمی باشد و نوکیا در نظر دارد تا تمامی کشورها و بازارها را تحت پوشش خود قرار دهد. باید گفت که همه چیز بستگی به فروش این سه مدل گوشی دارد، در نظر داشته باشید که اگر سطح تقاضا بالا باشد، به احتمال زیاد این کمپانی دچار مشکل تامین خواهد شد، از طرف دیگر نیز این گوشی ها از سوی شرکت اچ ام دی گلوبال (HMD Global) و فاکساکن تولید خواهد شد که همین امر میتواند نوکیا را در مورد فروش در حوزه وسیع تر کمک کند.

زمان زیادی تا شروع عرضه‌ی نوکیا ۳، نوکیا ۵ و نوکیا ۶ نمانده است. برای اطلاع از جزئیات بیشتر درباره‌ی این محصولات باید منتظر انتشار خبرهای تکمیلی باشیم.

براي دريافت اخبار جديد با ليمو سبز همراه باشيد.

دیدگاه کاربران

جهت ثبت نظر لطفا
وارد شوید.