گلکسی نوت 8 بزودی به بازار عرضه خواهد شد

0
دسته بندی : موبایل
چهارشنبه ۱۳۹۶/۰۴/۲۱ ۱۰:۰۰
تعداد بازدید : 8056 بار

گلکسی نوت 8 محصول بعدی کمپانی سامسونگ با توجه به شرایط بازار و کاهش فروش گلکسی اس 8 و نزدیک شدن موعد رونمایی از آیفون 8 زودتر از موعد انتظار به بازار عرضه خواهد شد.

galaxynote8

گلکسی نوت 8 (Galaxy note 8) بزودی به بازار عرضه خواهد شد، مدت زمان زیادی از عرضه گوشی های گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس نمی گذرد. این دو گوشی که با تغییرات بسیاری از جمله حذف حاشیه صفحه، حذف کلید هوم فیزیکی و ... به بازار عرضه شده بودند در ابتدای کار فروش بسیار خوبی را تجربه کردند و توانستند کاربران را راضی کنند تا حدی که سامسونگ طی یک گزارش از احتمال رکورد شکنی فروش گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس سود حاصل از فروش این دو گوشی خبر داد.

حال پس از گذشت تنها چند ماه از عرضه گوشی های گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس، سامسونگ طی گزارشی از افت فروش این دو گوشی خبر داد که در حال حاضر از نظر ۲۰ درصد ضعیف‌ تر از گلکسی اس ۷ عمل کرده است.

بر اساس آمار ارائه‌ شده، سامسونگ موفق شده است در دو ماه اول عرضه‌ پرچم‌ داران ۲۰۱۷ خود تنها ۹.۸ میلیون دستگاه به فروش برساند که در مقایسه با ۱۲ میلیون گلکسی اس ۷ نشان از کاهش دارد. سامسونگ پس از عرضه‌ جهانی گوشی در ۱۶ می سال جاری میلادی، پس از گذشت سه هفته اعلام کرد که فروش این گوشی در سراسر جهان طی سه هفته از مرز ۱۰ میلیون دستگاه عبور کرده است، اما نکته حائز اهمیت عدم ارائه گزارش پس از تاریخ فوق است که می تواند نشان از کاهش فروش سریع این گوشی ها باشد. 

گلکسی نوت 8

شاید بتوان دلیل اصلی این کاهش فروش را مشکلات بسیاری دانست که گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس با آنها دست و پنجه نرم کردند، ریستارت شدن خود به خودی دستگاه، هاله قرمز صفحه نمایشگر از جمله این مشکلات بودند که سامسونگ با آپدیت های جدید توانست این مشکلات را حل و فصل کند اما گویا این مشکلات تاثیر بدی در ذهن کاربران گذاشته است.

سامسونگ برای حفظ جایگاه خود در میان دیگر رقیبانش حالا به فکر عرضه پیش از موعد گلکسی نوت 8 افتاده است تا شاید بتواند نظر کاربران را دوباره جلب کند. تمامی این موارد با دهمین سالگرد عرضه آیفون به بازار مقارن شده است که انتظارها از ایفون 8 را بالا برده است البته گزارشی نیز منتشر شده است که خبر از تعویق عرضه‌ آیفون ۸ به بازار تا ماه نوامبر دارد در این صورت سامسونگ با عرضه گلکسی نوت 8 (Galaxy note 8) در ماه آگوست می تواند از این تاخیر دو ماهه استفاده کند و گلکسی نوت 8 را با آمار خوبی به فروش برساند.

براي دريافت اخبار جديد با ليمو سبز همراه باشيد.

دیدگاه کاربران

جهت ثبت نظر لطفا
وارد شوید.