آیفون 10 iPhone X رونمایی شد

5
دسته بندی : موبایل
چهارشنبه ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ ۱۰:۰۰
تعداد بازدید : 7421 بار

آیفون 10 iPhone X روز گذشته در جریان کنفرانس رونمایی از نسل جدید گوشی های اپل رونمایی شد. آیفون 10 iPhone X ابر گوشی هوشمند در سطح جهان است که همزمان با دهمین سالگرد عرضه آیفون به بازار جهانی، معرفی شد.

آیفون 10 iPhone X رونمایی شد

آیفون در مراسم رونمایی از نسل جدید گوشی های خود از آیفون ۸ و آیفون ۸ پلاس پرده برداری کرد که 10 iPhone X نیز یکی دیگر از این گوشی های هوشمند است.

10 iPhone X مانن دیگر رقیبان خود نمایشگر لب به لب و بدون حاشیه دارد قسمتی از صفحه بالای نمایشگر بدون حاشیه است که در آن سنسور و دوربین سلفی قرار گرفته است. این گوشی هوشمند در دو رنگ خاکستری و نقره ای وارد بازار خواهند شد. آیفون 10 نیز مانند دیگر همتایانش ضد گرد و غبار و ضد آب است. این گوشی هوشمند مجهز یه نمایشگر جدید سوپر رتینا است که نسل جدید از صفحات نمایشگر را برای کاربران به ارمغان خواهد آورد. رزولوشن این نمایشگر ۵.۸ اینچی ۲۴۳۶ در ۱۱۲۵ پیکسل است. تراکم پیکسلی در این نمایشگر، ۴۵۸ پیکسل در اینچ است.

آیفون 10 iPhone X رونمایی شد

نمایشگر آیفون ایکس 10 OLED است که نسل جدید از وضوح تصویر و کیفیت را برای کاربران به ارمغان می آورد این نمایشگر همچنین قادر به پخش تصاویر HDR10  است و البته از فناوری 3D Touch اپل نیز پشتیبانی می‌کند. 

آیفون 10 تمام تکنولوژی های جدید و به روز را در طراحی خود به کار گرفته است در این گوشی دیگر شاهد حضور دکمه هوم به صورت فیزیکی نیستیم در عوض، کافی است صفحه نمایش را لمس کنید تا از حالت استندبای خارج شود. دکمه‌ی لبه‌ی گوشی نیز بزرگ‌تر شده است و با فشار دادن و نگه‌داشتن آن، سیری فعال می‌شود.

برای آنلاک کردن گوشی آیفون 10 با توجه به حذف دکمه فیزیکی هوم این گوشی با اسکن چهره شما و قابلیتی بنام Face ID گوشی را باز خواهد کرد! اپل می‌گوید وقتی به آیفون 10نگاه می‌کنید ۳۰ هزار نقطه‌ی غیر قابل مشاهده‌ی مادون قرمز به صورت شما تابانده می‌شود و الگوی چهره شما با آنچه ثبت شده است، مطابقت داده می‌شود و سپس قفل گوشی باز خواهد شد. پردازنده‌ی A11 وظیفه اسکن چهره شما را بر عهده دارد و بدون آن اپل قادر به ایجاد چنین تکنولوژی نبود.

آیفون 10 iPhone X رونمایی شد

در جریان معرفی از این غول جدید آیفون اپل ادعا می کند قابلیت فیس آ دی بسیار امن تر از تاچ آی دی است. فیس‌آی‌دی وقتی موهای خود را کوتاه کنید یا کلاه به سر کنید نیز درست کار می‌کند و قطعا از طریق عکس چاپ‌شده‌ی شما فریب نمی‌خورد. 

در آیفون ایکس 10 از یک جفت حسگر ۱۲ مگاپیکسلی در پشت گوشی استفاده شده است که هر دو لرزش‌گیر اپتیکال دارند. هر دو سنسور بزرگ‌تر و سریع‌تر شده‌اند و یکی لنز واید با دیافراگم با F1.8  و دیگری لنز تله‌فوتو با F2.4 دارد. بین دو حسگر نیز فلاش LED چهارگانه قرار داده شده است. 

سیستم پردازنده آیفون 10 دارای ۴ هسته‌ی پردازشی بهینه و ۲ هسته‌ی پردازشی قدرتمند است. آیفون 10 با قیمت پایه‌ی ۹۹۹ دلار برای نسخه‌ی ۶۴ گیگابایت عرضه می‌شود و نسخه‌ی ۲۵۶ گیگابایت با قیمت ۱۱۴۹ دلار ارائه خواهد شد. هر دو گوشی از ۲۷ اکتبر پیش‌فروش می‌شوند و ۳ نوامبر به مشتریان تحویل داده خواهند شد. 

براي دريافت اخبار جديد با ليمو سبز همراه باشيد.

 

 

دیدگاه کاربران

جهت ثبت نظر لطفا
وارد شوید.