چگونه کیفیت عطرها را تشخیص دهیم؟

0
دسته بندی : علمی
چهارشنبه ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ ۱۰:۰۰
تعداد بازدید : 784 بار

همیشه استفاده کردن از یک عطر خوب و با کیفیت میتواند تاثیر بسزایی بر روح و روان شما و ارتباط شما با دیگران داشته باشد. اما نکته مورد توجه این است که هنگام خرید عطر چگونه کیفیت انرا تشخیص دهیم و بهترین عطر را انتخاب کنبم؟

چگونه کیفیت عطرها را تشخیص دهیم؟

به طور کلی تمامی عطرها به چهار گروه ادوپرفیوم، پرفیوم، ادوتوالت و ادوکلن تقسیم میشوند. خالصترین نوع عطر با نام پرفیوم (Perfume) شناخته میشود، غلظت این عطرها 20-40% است و میتوان گفت که گرانترین و خالصترین عطرها از این دسته هستند.

دسته بعدی عطرها که در جایگاه دوم قرار میگیرند، ادوپرفیوم ها هستند(Eau de Perfume) که با غلظتی در حدود10-20% جز رایجترین عطرها به حساب می آیند، این دسته از عطرها دارای ماندگاری مناسبی هستند و از لحاظ قیمتی نیز به صرفه تر از عطرهای ادوپرفیوم میباشند.

ادوتوالت (Eau de Toilette) با غلظتی در حدود 7-10% درصد عرضه میگردد، این عطرها ماندگاری کمی دارند و باید حداقل چندین بار در طول روز از آنها استفاده شود.

چگونه کیفیت عطرها را تشخیص دهیم؟

و در آخر ادوکلن (Eau de Cologne) است که در واقع این دسته از همان ادوتوالت ها هستند، این دسته از عطرها بوی ملایمی دارند و ماندگاری انها نیز به همان اندازه ادوتوالت است. غلظت این عطرها نیز 4-6% درصد میباشد.

یکی دیگر از سوالاتی که شاید موقع خریدن عطر به ذهن شما رسیده باشد این است که هرکدام از عطرها در چه فصلی بیشتر استفاده میشوند؟ باید گفت که عطرهای تند و گرم بیشتر در فصل زمستان و عطرهای خنک و شیرین بیشتر در فصل تابستان مورد استفاده قرار میگیرند. البته باید گفت که سلیقه افراد در استفاده از عطرها متفاوت است.

اگر به دنبال عطرهای با کیفیت و با قیمت مناسب هستید، پیشنهاد ما به شما این است که حتما از عطر های فروشگاه لیموسبز جدیدن کنید. عطرهای موجود در سایت لیموسبز با بهترین کیفیت و نازلترین قیمت در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است.

براي دريافت اخبار جديد با ليمو سبز همراه باشيد.

دیدگاه کاربران

میلاد پنجشنبه ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ ۲۱:۱۹

عالی بود

جهت ثبت نظر لطفا
وارد شوید.