رفع ریپورت در تلگرام

0
دسته بندی : موبایل
یکشنبه ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ ۱۸:۰۰
تعداد بازدید : 8547 بار

تلگرام Telegram یک سرویس پیام رسان در فضای مجازی است، کاربران تلگرام می‌توانند پیام‌ها، تصاویر، ویدئوها و اسناد (همهٔ انواع پرونده‌ها پشتیبانی می‌شود) را تبادل کنند.

telegram-report

تلگرام در ایران جز پرکاربرد ترین شبکه های ارتباط جمعی است، جالب است بدانید بیش از ۸۰ درصد از کاربران تلگرام ایرانی هستند و آن ۲۰ درصد دیگر هم اکثراً ایرانیهای مقیم کشورهای دیگر هستند این در حالیست که تعداد کاربران تلگرام به صورت جهانی کمتر از یک درصد تعداد کل کاربران شبکه‌ های اجتماعی جهان است.

با توجه به توضیحات فوق پیرامون اپلیکیشن تلگرام نتیجه میگیریم این سرویس پیام رسان در بین کاربران ایرانی از ارزش بالایی برخوردار است. ریپورت شدن در تلگرام از جمله بلاهایی است که می تواند کاربر را فلج کند.

ریپورت تلگرام به این معنی است که همه کاربران تلگرام می توانند به کسانی حتی شماره آن ها را ندارند نیز پیام بفرستند و مشکل قفل شدن حساب کاربری شما زمانی رخ میدهد که چند نفر شما را در تلگرام ریپورت کرده باشد و سپس تلگرام شما را یک فرد ناشناس و مزاحم در نظر می گیرد و برای مدتی حساب کاربری شما را قفل می کند به صورتی که امکان پیام دادن به کسی را تا مدتی نامعلوم ندارید.

این اتفاق معمولاً برای افرادی که مدیر کانال یا یک گروه چت هستند رخ می دهد البته ممکن است کاربران عادی نیز دچار ریپورت در تلگرام شوید. برای رفع ریپورت تلگرام شما می توانید با حساب ایمیل خود به آدرس Spam@Telegram.org یک پیام با موضوع Spam بنویسید و در متن شماره و Username تلگرام خود را ذکر کنید تا بنا به درخواست شما اکانت شما از لیست سیاه تلگرام خارج شده و به حالت اول برگردد.

رفع-ریپورت-تلگرام

البته ممکن است به دلیل تعداد زیاد ایمیل ها پاسخ شما با گذشت زمان زیادی نیز به نتیجه ای نرسد، یک روش ساده تر نیز برای رفع ریپورت در تلگرام وجود دارد؛ از ربات @SpamBot استفاده کنید.

در قسمت Search تلگرام عبارت @SpamBot را جستجو کنید و بر روی آن کلیک کنید تا باز شود سپس به داخل محیط ربات هدایت می شوید و با لمس گزینه Start فرایند گزارش آغاز خواهد شود و گزینه This Is a mistake را انتخاب کنید بعد از آن گزینه های Yes و No I’ll Never Do any of This را به ترتیب انتخاب کنید و در ادامه باید متنی را برای ربات اسپم تلگرام بنویسید که می توانید از متن زیر استفداه کنید:

Dear Telegram Support

My Telegram Account has been spammed suddenly and I cannot sent message to any contacts whom i don’t have their number and I want you to help me and Fix the issue and   remove my number from blacklist

.Thanks

بعد از گذشت مدت زمان کوتاهی ربات اسپم تلگرام پیامی که شامل تاریخ رفع ریپورت می باشد برای شما ارسال خواهد کرد.

در صورتی که دو روش فوق تاثیرگذار نبود می توانید به گروههای شلوغ تلگرام بروید و از 10 نفر از اعضای آن ها که شماره شما را نداردند خواهش کنید برای شما ۱۰ پیام و استیکر ارسال کنند.

براي دريافت اخبار جديد با ليمو سبز همراه باشيد.

 

دیدگاه کاربران

جهت ثبت نظر لطفا
وارد شوید.