نحوه صحیح رفتار مدیران با کارمندان

0
دسته بندی : اجتماعی
یکشنبه ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ ۱۰:۰۰
تعداد بازدید : 1213 بار

در تمامی شرکت ها و اداره جات کارمندان به مدیران مافوق احترام میگذارند اما چیزی که وجود دارد این است که مدیران این احترام را به حساب تعلق میگذارند. اما با توجه به نکاتی که ذکر خواهد شد میتوانید نسبت به احساس واقعی آنها شناخت پیدا کنید.

نحوه صحیح رفتار مدیران با کارمندان

اگر دقت کنید متوجه خواهید شد که شرکت ها و برندهای موفق متشکل از یکسری کارمندان دلسوز است و همین مورد یکی از نکات اصلی پیشرفت شما و کارتان است. اگر شما پست و مقام پایه بلندی در کارتان دارید باید همیشه این را در نظر داشته باشید که مدیران تازه کار فراموش میکنند که هدف اصلی آنها برداشتن موانع و مشکلات از سر کارمندان برای ارتقا دادن هر چه بیشتر سطح کاری آنهاست و مطمئن باشید که اگر این نکته را فراموش کنید نه تنها به زودی در کارتان دچار مشکل خواهید شد بلکه از طرف کارکنان دیگر طرد خواهید شد.

اگر کارمندانی دارید که همیشه منتظر تکلیف شما هستند و یا تا کاری بهشان محول نشود کاری نمیکنند نشان از این دارد که به احتمال زیاد آنها از محل کارشان راضی نیستند. اولین قدم برای اینکه کارکنان خود را به یک تیم خود جوش متحول کنید این است که کاری کنید تا آنها از شغل خود لذت ببرند.

نحوه صحیح رفتار مدیران با کارمندان

یکی دیگر از نکاتی که باید به آن توجه داشته باشید داشتن ارتباط خوب با کارکنان است. معمولا افراد از مدیران سرد و بسیار خشک بسیار دوری میکنند و همین امر باعث میشود تا نتوانید با آنها ارتباط خوبی داشته باشید. در نظر داشته باشید که اگر کارمندان شما از شما دوری میکنند حتما باید در شیوه مدیریتی خود تجدید نظر کنید.

یکی دیگر از عواملی که معمولا مدیران تازه کار و کم تجربه آنها را رعایت نمیکنند، قدر دانی نکردن از کارمندان است. توجه داشته باشید که تیم کاری شما همیشه به تشویق شما نیاز دارند. سعی کنید به نظر کارمندان خود احترام بگذارید. اگر بتوانید از خلاقیت کارکنان خود استفاده کنید مطمئن باشید که پیشرفت خوبی روبروی شما قرار خواهد گرفت.

براي دريافت اخبار جديد با ليمو سبز همراه باشيد.

دیدگاه کاربران

جهت ثبت نظر لطفا
وارد شوید.