عملکرد موفقیت آمیز نوکیا هم راستا با بازارجهانی

0
دسته بندی : موبایل
جمعه ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ ۲۲:۳۰
تعداد بازدید : 10259 بار

همانطور که میدانید نوکیا دوباره بعد از چند سال با محصولات جدید خود اقدام به ورود به بازارهای جهانی کرده است، باید دید که نوکیا برای مشتریان محصولات خود چه در چنته دارد.

دیروز کمپانی نوکیا با انتشار بیانیه ای از کاهش افت فروش خود خبر داد و این گزارش ها حاکی از آن میباشد که بازارهایی که نوکیا بر روی آنان تمرکز دارد، به تدریج در حال سوق پیدا کردن به محصولات این کمپانی میباشد، باید گفت قطعا این خبر بسیار خوبی برای نوکیا و کارمندانش میباشد.

در طی چند سال اخیر با توجه به سوق پیدا کردن اسمارت فون ها به سوی پشتیبانی از شبکه های 4G، اپراتورهای مخابراتی نیز در تلاش هستند تا خود را با تغییرات اسمارت فون ها همگام سازی کنند. این موضوع شرکت هایی مانند سونی اریکسون، هوآوی و نوکیا و دیگر برندهای مرتبط را با مشکل مواجه نموده است.با تمامی اینها نوکیا اعلام نموده است که این شرایط رو به بهبودی میباشد. گزارش های شرکت نوکیا حاکی از آن است که فروش این شرکت در سه ماه نخست در قیاس با سال قبل چیزی در حدود 6 درصد کاهش پیدا کرده است و یه رقم 5.3 میلیارد دلار رسیده است.

مدیر عامل نوکیا آقای (Rajeev Suri) در این باره میگوید: کاهش درآمدهای ما در سه ماهه اخیر با افت محسوسی همراه بوده چراکه توانسته ایم در این فصل از سال که شرکت ها عموما کسب و کار پر رونقی ندارند، سفارشات خوبی را دریافت کنیم. لذا باید بگویم که شاهد ثبات بازار شبکه های موبایلی هستیم و من به طور کلی دیدگاه مثبتی در رابطه با سال پیش رو دارم.

البته باید گفت که نوکیا در نظر دارد تا فروش تجهیزات شبکه در تمامی طول امسال با کاهش روبرو باشد، که این امر همراستا با روند کلی بازار است. باید خاطرنشان نمود که در سال میلادی قبل این کمپانی با توجه به تغییرات بازار کمپانی Alcatel-Lucent را خریداری نموده و حال برای جبران نمودن هزینه های تحمیل شده بر شرکت قصد بر آن دارد تا هزارنفر از نیروهایش را اخراج کرده و تا سال 2018 میلادی سالانه چیزی در حدود 1.2 میلیارد از هزینه های خود کاهش دهد.

براي دريافت اخبار جديد با ليمو سبز همراه باشيد.

دیدگاه کاربران

جهت ثبت نظر لطفا
وارد شوید.