ضبط تماس های تلفنی در آیفون چگونه است؟

0
دسته بندی : موبایل
یکشنبه ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ ۱۱:۰۰
تعداد بازدید : 8594 بار

ضبط تماس در Iphone

آیفون Iphone گوشی مورد استفاده بسیاری از کاربران است، قابلیت ضبط کردن تماس های تلفنی در آیفون در بعضی از مواقع واقعاً به کارتان می آید و گاهی اوقات، با ضبط کردن یک تماس تلفنی ساده خیالتان از بسیاری چیزها راحت خواهد شد.

record-vice-calls-in-iphone

قبل از اینکه شروع به ضبط تماس تلفنی در گوشی آیفونتان کنید باید در نظر داشته باشید که در برخی از کشورها رضایت دو طرف برای انجام این کار بسیار مهم تلقی میشود و در بعضی از کشورها نیز رضایت یک طرف کافی است. در هر صورت کاربران باید با توجه به قوانین وضع شده در محل زندگیشان دست به چنین کاری بزنند.

همانطور که میدانید، سیستم عامل IOS در اپل بسیار سفت و سختی از لحاظ امنیت میباشد. برخلاف اندروید که میتوان با این سیستم به راحتی به ضبط مکالمات تلفنی پرداخت، IOS دارای ضوابط بسیاری است و انجام چنین کارهایی با سیستم عامل آیفون اصلاً کار راحتی نیست. در رابطه با همین موضوع شخص کاربر نمیتواند همزمان هم به اپلیکیشن Phone و هم به میکروفون گوشی اپل دسترسی داشته باشد که همین مسئله، این عملیات را بسیار پیچیده کرده است.

اپلیکیشن هایی در این زمینه طراحی شده اند که با استفاده از آنها میتوان طی یکسری عملیات های پیچیده اقدام به ضبط تماس تلفنی کرد. Google Voice از جمله این اپلیکیشن هاست.

اول از همه باید گفت که اگر میخواهید روشی رایگان را تجربه کنید، ما به شما Google Voice را پیشنهاد میکنیم. اگر تا به حال از این برنامه استفاده نکرده اید نیز میتوانید به راحتی یک حساب رایگان برای خود بسازید و پیش از شروع باید قابلیت ضبط Google Voice را فعال نمایید. برای انجام این کار از طریق رایانه به آدرس voice.google.com بروید و روی دکمه More در سمت چپ صفحه کلیک کنید.

record-voice-calls-in-iphone-step1

در اپلیکیشن نیز روی دکمه منو در گوشه بالا سمت چپ ضربه بزنید. پس از آن روی گزینه Settings کلیک نمایید.

record-voice-calls-in-iphone-step2

حال، به سمت پایین اسکرول کنید و با رسیدن به بخش Incoming Call Options تیک آن را فعال کنید.

record-voice-calls-in-iphone-step3هم اکنون همه چیز آماده است. به هنگام دریافت یک تماس تلفنی با آیفون خود آن را پاسخ دهید و سپس از طریق صفحه کلیک روی شماره 4 ضربه بزنید. با انجام این کار به طور صوتی به شما و مخاطبتان اطلاع داده خواهد شد که تماس دریافت شده در حال ضبط شدن است. پس از قطع شدن تماس تلفنی، ضبط نیز پایان می یابد و در حساب Google Voice شما ذخیره می شود. از این پس هر زمانی که بخواهید می توانید تماس های ضبط شده را به وسیله حساب کاربری خود بازیابی کنید.

براي دريافت اخبار جديد با ليمو سبز همراه باشيد.

دیدگاه کاربران

جهت ثبت نظر لطفا
وارد شوید.